براي دهمين دوره پياپي در جمع خودروسازان سنگين؛
سايپا ديزل برترين شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش کشور در سال 89 شد

خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس نتايج آخرين ارزيابي صورت گرفته توسط سازمان بازرسي کيفيت و استاندارد ايران از کليه خودروسازان سبک و سنگين کشور در بخش هاي دولتي و خصوصي، شرکت خدمات فني رنا (ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت سايپا ديزل) توانست با کسب بالاترين امتياز (4/63) در بين تمامي شرکت هاي خودروساز سنگين کشور رتبه نخست را کسب کند.
خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس نتايج آخرين ارزيابي صورت گرفته توسط سازمان بازرسي کيفيت و استاندارد ايران از کليه خودروسازان سبک و سنگين کشور در بخش هاي دولتي و خصوصي، شرکت خدمات فني رنا (ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت سايپا ديزل) توانست با کسب بالاترين امتياز (4/63) در بين تمامي شرکت هاي خودروساز سنگين کشور رتبه نخست را کسب کند.
به گزارش معدن نيوز ؛ علي ملک مديرعامل شرکت سايپاديزل در گفتگويي ضمن اعلام اين مطلب افزود: کسب عنوان برتر خدمات پس از فروش خودروهاي سنگين در شش ماهه نخست سال 1389 در شرايطي بدست آمد که اين شرکت با بهبود قابل ملاحظه نتايج عملکردي و ادراکي از ديدگاه مشتريان ضمن حفظ رتبه اول، فاصله خود را با ديگر رقبا افزايش داد.
وي با اشاره به افزايش 12 درصدي امتياز کسب شده توسط شرکت رنا در ارزيابي اخيرگفت: با تلاش هاي صورت پذيرفته از سوي شرکت سايپاديزل در زمينه ارائه خدمات مطلوب به مشتريان، توانستيم ضمن بهبود قابل ملاحظه وضعيت نمايندگي هاي خدمات پس از فروش و افزايش نظارت مديريتي در شرکت رنا، امتياز خود را از 8/56 در سال گذشته به 4/63 افزايش دهيم.
ملک افزود: اين افزايش چشمگير امتياز، باعث شد ضمن کسب عنوان نخست در بين خودروسازان سنگين براي دهمين بار پياپي، درجه خود را در رده بندي سازمان بازرسي کيفيت و استاندارد، يک رتبه ارتقاء دهيم.
وي در ادامه با برشمردن دلايل کسب اين عنوان تصريح کرد: قطعا بهبود روز افزون کيفيت محصولات شرکت سايپاديزل در سال جاري، افزايش تعداد نمايندگي هاي خدمات پس از فروش، تامين و توزيع به موقع قطعات در شبکه در کسب اين موفقيت تاثيرگذار بوده است.
مديرعامل سايپاديزل ضمن تقدير از مديرعامل و اعضاي هيات مديره شرکت خدمات فني رنا و مجموع نمايندگي هاي اين شرکت در سراسر کشور و تقديم اين موفقيت به مشتريان اين شرکت، تاکيد کرد:: معتقديم با مشتريان زنده ايم و بقاء ما منوط به رضايت آنهاست.
گفتني است، ارزيابي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران، ماحصل بيش از 204هزار نفر ساعت کار کارشناسي از مرحله تدوين روش تا برنامه ريزي ، اجرا ، نظارت ، تحليل و جمع بندي نتايج است و در برگيرنده 36 شرکت عرضه کننده خودرو ( شامل 24 شرکت توليد کننده و 12 شرکت وارد کننده خودرو ) ، ارز يابي ميداني از 2333 تعميرگاه مجاز در 326 شهر از سراسر کشور و نظر سنجي از مشتريان تعميرگاه مجاز صنعت خودرو است .