مديرعامل سايپا آذين:
سايپا آذين قطب صندلي ساز خاورميانه مي شود
خبرگزاري تخصصي معدن- سايپا آذين در برنامه هاي ميان مدت خود و با رويکرد سفارش پذيري به دنبال تبديل شدن به قطب صندلي سازي در خاورميانه است.
خبرگزاري تخصصي معدن- سايپا آذين در برنامه هاي ميان مدت خود و با رويکرد سفارش پذيري به دنبال تبديل شدن به قطب صندلي سازي در خاورميانه است.
به گزارش معدن نيوز اميد تشت زر مديرعامل و عضو هيات مديره شرکت سايپا آذين با اعلام اين خبر گفت: هدف اصلي برنامه ميان مدت سايپا آذين تبديل شدن به قطب صندلي سازي خاورميانه است که بايک برنامه ريزي منسجم وحساب شده به آن دست خواهيم يافت.درواقع تمام اين اهداف همسوبا برنامه پرواز95 گروه خودروسازي سايپاست که ماهم نقش موثري درآن ايفاخواهيم کرد.بنابراين بايدبه سمت سفارش پذيري ازمشتريان خارجي هم برويم.
وي با بيان اينکه در سال گذشته موفق به توليد نيم ميليون ست صندلي شديم که اين رقم قطعا در سال جاري به 600 هزار ست صندلي افزايش خواهد يافت ؛ ادامه داد: اگربخواهيم نگاهي کلي به ظرفيت هاي شرکت سايپاآذين داشته باشيم،بايدگفت که اين شرکت داراي ظرفيت هاي بالقوه اي است که باتمرکزبيشتروهدف قراردادن ارتقاي بهره وري وارزش افزوده مي توان محل هاي درآمدي جديدي رابراي مجموعه ايجادکرد.
مديرعامل سايپا آذين تاکيد کرد: معتقدم مي توان با يک برنامه ريزي مهندسي ودقيق ظرفيت هاي جديد در مجموعه ايجادکرد و درعين حال بهره وري را افزايش داد؛ بر همين اساس نيز درنخستين گام ودر برنامه ي کوتاه مدت گسترش بازار را در دستور کارقرارداده و مشتريان شرکت را ازسطح گروه فراتر برده ايم.
وي در ادامه افزود: سايپا آذين روزانه امکان توليد800 ست صندلي اضافي را دارد بنابراين در نظر داريم پس ازتامين نيازهاي گروه سايپا ؛سفارش هاي مشتريان فراترازگروه را نيزتامين مي کنيم، که اين امرتاثيربسيارمثبتي درافزايش درآمدهاي اين شرکت خواهدداشت.
وي افزود: ظرفيت توليد سايپا آذين از يک هزار و 600 ست در روز با ايجاد خط مونتاژ جديد به 3 هزار ست در روز افزايش يافته است.
تشت زر همچنين با اشاره به مذاکرات سايپا آذين با شرکتهاي خارج از گروه سايپا ؛ اظهار کرد:در حال حاضر مذاکرات با گروه بهمن براي توليد صندلي ميني بوس هاي اين شرکت انجام و نهايي شده و به تازگي نيز با شرکت ايران خودرو براي توليد صندليهاي مورد نياز اين گروه وارد مذاکره شده ايم.
مديرعامل سايپا آذين در ادامه از آغاز مذاکرات براي توليد صندلي خودرو « MVM » و صندلي واگن هاي مترو نيز خبر داد و افزود: علاوه بر گسترش دامنه توليدات انواع صندلي بر روي فعاليت¬هايي چون ؛ آپشن سازي، هوشمند سازي و توليد صندليهاي رقابت پذير براي عرضه در بازارهاي جهاني نيز در حال برنامه ريزي هستيم و اين موضوع يکي از مهمترين رويکرد در برنامه بلند مدت سايپا آذين محسوب مي شود به اين مفهوم که درواقع به سمت جهاني شدن حرکت خواهيم کرد.
تشت زر از طراحي صندليهاي خودرو جديد تيبا در سايپا آذين خبر داد و گفت: سايپا آذين در کنار توليد انواع صندلي، رودري و روکش دوم خودروهاي پرايد و وانت نيسان به صورت انبوه، مسووليت طراحي و ساخت صندلي خودروهاي کاروان «ون» سايپا و سيترون مدل زانتيا را بر عهده دارد.
وي درباره وضعيت سهام سايپا آذين هم گفت: با مجموعه اقداماتي که صورت گرفته، از دي ماه سال گذشته تاکنون قيمت سهام اين شرکت روندصعودي داشته وپيش بيني ما ادامه ي اين روند است.