دفتر منطقه اي ساري در شاخص رضايت مشتري دوم شد

خبرگزاري تخصصي معدن- مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو خبر از کسب رتبه دوم شاخص رضايت مشتري توسط دفتر منطقه اي ساري در کشور داد.
خبرگزاري تخصصي معدن- مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو خبر از کسب رتبه دوم شاخص رضايت مشتري توسط دفتر منطقه اي ساري در کشور داد.
به گزارش معدن نيوز ؛ بهزاد ظهيري مدير عامل شرکت ايساکو در همايش هم انديشي استاني نمايندگان دفتر منطقه اي ساري با بيان اين مطلب گفت : استان مازندران ، گلستان و بخش از سمنان که تحت پوشش دفتر منطقه اي ساري قراردارد ، عملکرد هر سه استان درزمينه ارتقاي رضايت مشتريان بيسار مطلوب بوده و رتبه دوم را از اين نظر در کشور دارند.
وي افزود : شرکت ايران خودرو با بيش از 900 نمايندگي در شبکه خدمات ، بزرگترين شبکه خدمات درخاورميانه را دارد.
وي با اشاره به اينکه با وجود تمام تلاش خود درارائه خدمات به مشتريان اظهارداشت : ايساکو درصدد است به برترين شرکت درارائه خدمات به مشتريان تبديل شود اين درحالي است که با توجه به گستردگي ، مشکلاتي در زمينه تامين و توزيع قطعات وجوددارد که درحال برطرف کردن مشکلات هستيم.
ظهيري ، خاطر نشان ساخت : برگزاري نشت هاي استاني ، الکو گرفته از برنامه دولت و در راستاي تحقق برنامه هاي راهبردي مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو براي شناسايي مشکلات دفاتر منطقه اي و مشتريان و نمايندگي ها و ارائه راهکار براي حل آن است.
وي از ديگر هدف ها ي برگزاري هم انديشي هاي استاني را تقويت نقاط قوت و اصلاح ضعف و ارائه پيشنهاد مناسب براي ارائه خدمات مطلوب تر به مشتريان عنوان کرد و افزود: اين امر يک رابطه توام با اعتماد و اطمينان را درپي دارد.