حضور نيسان در ديترويت بعد از سه سال غيبت
خبرگزاري تخصصي معدن- شرکت نيسان اعلام کرده که سال آينده در نمايشگاه ديترويت شرکت خواهد کرد. البته اين شرکت بعد از سه سال قرار است سال آينده در اين نمايشگاه حضور به هم رساند.
خبرگزاري تخصصي معدن- شرکت نيسان اعلام کرده که سال آينده در نمايشگاه ديترويت شرکت خواهد کرد. البته اين شرکت بعد از سه سال قرار است سال آينده در اين نمايشگاه حضور به هم رساند.
به گزارش معدن نيوز ؛ کارلوس تاوارس رئيس نيسان آمريکا که در جمع انجمن نمايندگي هاي خودرو در ديترويت سخن مي گفت: محصولات جديد نيسان مسير آينده خودروسازي را مشخص خواهند کرد و ما هم به دليل بازديدکنندگان ويژه اي که اين نمايشگاه دارد قصد داريم از سال آينده در آن حضور يافته و محصولات خود را ارائه کنيم. اين نمايشگاه بهترين مکان است تا محصولاتي که هميشه در آينده همراه ما خواهند بود را به شما معرفي کنيم.
نيسان پنجمين خودروساز در ايالات متحده آمريکاست که چند سالي است در مهمترين رويدادهاي عرصه خودروسازي خود را غايب مي کند حتي برند لوکس آن يعني اينفينيتي سه سال است که در نمايشگاه ها حضور نيافته است.
نوامبر 2008 بود که اين شرکت اعلام کرد اقتصاد امريکا و وضعيت نقدينگي شرکت ايجاب مي کند در نمايشگاه خودرو ديترويت که بزرگترين گردهمايي خودروسازان جهاني است شرکت نخواهد کرد.
البته لازم به يادآوري است که تنها نيسان نبود که از انظار غايب بودند بلکه سوزوکي، ميتسوبيشي و پورشه نيز در سالهاي اخير حضور خود را کمرنگ کرده اند به طوري که پورشه بعد از سه سال تازه تصميم گرفته امسال در اين نمايشگاه شرکت کند.
اما آنچه وضعيت نيسان را از ديگر شرکت ها جدا مي کند عدم حضور اين شرکت در ديگر نمايشگاه هاست به اين بهانه که دلارهايي که بايد در بازاريابي هاي اينچنيني هزينه شوند بايد در رويدادهاي به صرفه ديگري هزينه شوند.
اين در حالي است که اين تصميم حتي قبل از اينکه مدير فعلي اين شرکت بر اين کرسي تکيه زند گرفته شده بود و در دوران تاوارس نيز ادامه داشت.
البته نيسان دو ماه پيش در نمايشگاهي در لوس آنجلس از دو محصول جديد خود رونمايي کرد يکي نسل جديد ميني ون ها به نام کست(Quest)و يک ورژن کانورتيبل از کراس اور مورانو به همراه رونمايي از يک مفهومي که به گفته خود نيسان مسير آينده توليدات اين شرکت خواهد بود به نام الور.
حضور نيافتن اين شرکت در نمايشگاهها از اين نظر اهميت دارد که نيسان در پررونق ترين دوران رونمايي و توليد محصول خود قرار داد. اين شرکت که سرمايه گذاري 1.8 ميليارد دلاري براي توليد نيسان ليف را تجربه کرده اند به عقيده بسياري از کارشناسان بايد در نمايشگاه ها حضور قوي داشته باشد خصوصا به اين دليل که اين محصول در ماه گذشته از فروش قابل توجهي برخوردار نبود.
نکته جالب در خصوص اقدامات بازاريابي اين شرکت اينکه نيسان محصولات خود را در ديترويت معرفي نمي کند اما مقامات اين شرکت با حضور در رويدادهاي گوناگون ديگر به انجام مصاحبه هاي رسانه اي اقدام مي کنند و حضور قوي در اين اينگونه مراسم ها دارند.
ما از بدترين بحران تاريخ صنعت خودروسازي با موفقيت عبور کرديم و با رونمايي و ارائه محصولات جديد بازار خود را چه در منطقه آمريکا و چه در سطح جهاني گسترش داده ايم.