دكتر غضنفري اعلام كرد :
توسعه بازاريابي خارجي از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت است
خبرگزاري تخصصي معدن- وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: يكي از اهداف وزارتخانه جديد توسعه امر بازاريابي خارجي است به گونه اي كه وجه همت آن فقط صيانت از توليد داخل نيست بلكه توسعه روابط اقتصادي با كشورهاي خارجي بيش از گذشته خواهد بود.
خبرگزاري تخصصي معدن- وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: يكي از اهداف وزارتخانه جديد توسعه امر بازاريابي خارجي است به گونه اي كه وجه همت آن فقط صيانت از توليد داخل نيست بلكه توسعه روابط اقتصادي با كشورهاي خارجي بيش از گذشته خواهد بود.
به گزارش معدن نيوز ؛ دكتر “مهدي غضنفري” توسعه امر بازاريابي خارجي را يكي از اهداف وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان كرد و افزود: بازار فروش و صادرات محصولات صنعتي و معدني همواره در اين چند سال اخير از نرخ رشد بسيار خوبي در مقايسه با واردات برخوردار بوده است.
وزير صنعت، معدن و تجارت تصريح كرد: خوشبختانه كالاهاي ما بازارهاي خود را پيدا كرده است در عين حال در حوزه تجارت خارجي رقابت شديد است.
وي اظهار داشت: به همين دليل يكي از اهداف وزارتخانه جديد را توسعه امر بازاريابي خارجي قرار داديم و اميدواريم اين وزارتخانه بتواند مانند يك وزارت خارجه شماره دو عمل كرده، به گونه اي كه وجه همت آن فقط صيانت از توليد داخل و اعتلاي توليد داخل نباشد بلكه توسعه روابط اقتصادي با كشورهاي خارجي بيش از گذشته باشد.
دكتر غضنفري همچنين درباره تشكيل معاونت كسب وكار در اين وزارتخانه گفت: اگر ساختار جديد اجازه داد معاونت كسب وكار ايجاد خواهد شد و در غير اين صورت در سطح قائم مقام اين كار را خواهيم كرد.