سخنگوي وزارت صنعت، معدن و تجارت :
برنامه هاي اطلاع رساني وزارت صنعت، معدن و تجارت براي هفته دولت
خبرگزاري تخصصي معدن- سخنگوي وزارت صنعت، معدن و تجارت : با توجه به ادغام دو وزارتخانه اقتصادي و سهم بيش از 40 درصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت در توليد ناخالص داخلي، بايد كارهاي بزرگي براي هفته دولت در اين وزارتخانه صورت گيرد.
خبرگزاري تخصصي معدن- سخنگوي وزارت صنعت، معدن و تجارت : با توجه به ادغام دو وزارتخانه اقتصادي و سهم بيش از 40 درصدي وزارت صنعت، معدن و تجارت در توليد ناخالص داخلي، بايد كارهاي بزرگي براي هفته دولت در اين وزارتخانه صورت گيرد.
به گزارش معدن نيوز ؛ سيدعليرضا شجاعي در نخستين جلسه مديران روابط عمومي معاونتها و سازمانهاي تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت در آستانه هفته دولت، روابط عمومي را پيشاني هر دستگاهي دانست و كسب رأي اعتماد 90 درصدي دكتر غضنفري از مجلس شوراي اسلامي را مورد توجه قرار داد و گفت: پس از اين موفقيت بزرگ بايد به اين سمت حركت كنيم كه شرح وظايف كاملي از وزارتخانه جديد به مجلس ارائه كنيم.
وي، از ضرورت برنامهريزي به صورت ويژه و نوآورانه براي هفته دولت سخن گفت و اظهار داشت: گزارش عملكرد سازمانهاي تابعه بايد براي ارائه در هفته دولت آماده و منتشر شود.
اين مقام مسوول تاكيد كرد: بسته اطلاعرساني برنامههاي وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوين شده و از آغاز هفته دولت به اجرا در ميآيد.
سخنگوي وزارت صنعت، معدن و تجارت از برگزاري نشستهاي خبري در هفته دولت خبر داد و گفت: افتتاح طرحها و پروژهها از ديگر محورهاي برنامهريزي شده براي اين هفته خواهد بود كه برخي از آنها نيز با حضور مقام عالي وزارت انجام خواهد شد.
شجاعي گفت: با توجه به ضرورت يكپارچهسازي اطلاعرساني، تمامي سايتهاي سازمانهاي استاني و معاونتهاي تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت متمركز خواهد شد.
به گفته وي، دستورالعمل يكپارچهسازي سايتهاي سازمانهاي استاني به استانها ابلاغ ميشود و ظرف دو هفته آينده اين يكپارچهسازي صورت خواهد گرفت.
سخنگوي وزارت صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به برگزاري جشنواره روابط عموميها، گفت: كميتهاي بمنظور جمعبندي آثار مشترك وزارت صنعت، معدن و تجارت و ارسال آن به جشنواره بايد تشكيل ميشود.
برگزاري جشنواره رسانه در حوزه صنعت، معدن و تجارت از ديگر محورهاي پيشنهادي شجاعي بود.
وي درخصوص استراتژي روابط عمومي وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: استراتژي روابط عمومي وزارت بازرگاني تدوين و هفته گذشته در موسسه مطالعات و پژوهشهاي بازرگاني ارائه شده است ولي با توجه به ادغام اين وزارتخانهها بايد كارگروهي با همكاري بخش صنعت، معدن و سازمانهاي تابعه تشكيل و اين استراتژي به يك استراتژي جامع در بخش صنعت، معدن و تجارت تبديل شود تا اين استراتژي به عنوان ساختار و منشور روابط عمومي وزارتخانه جديد ارائه شود.
وي از تشكيل كميتهاي به نمايندگي سازمانهاي تابعه براي جلسه مديران روابط عمومي و برگزاري دومين گردهمايي مشترك سخن گفت و ادامه داد: دنيا به اهميت اطلاعرساني به ويژه در حوزه اقتصادي رسيده و جايگاه ويژهاي در ساختارها براي اين امر ديده شده كه اميدواريم در كشور ما نيز با اتفاقات خوبي كه در زمينه ادغام صورت گرفته و شكل گرفتن وزارتخانههايي قدرتمند، شاهد تحقق اين مهم باشيم.
وي در پايان با اشاره به ارتقاي جايگاه روابط عمومي در وزارتخانه جديد به مركز، اظهار اميدواري كرد با همكاري مسوولان روابط عمومي سازمانهاي تابعه و استانها، هر چه سريعتر برنامه جامع اطلاعرساني وزارت صنعت، معدن و تجارت در دو حوزه ذينفعان تدوين و با مشاركت گسترده روابط عموميها به صورت موثر و كامل به اجرا در آيد.