سنگ آهن و ذغال سنگ

درخواست مدیرعامل گل گهر از شورای عالی معادن

از صادرات سنگ آهن خام جلوگیری شود

از صادرات سنگ آهن خام جلوگیری شود
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر گفت: از شورای عالی معادن درخواست دارم که جلوی صادرات سنگ خام در کشور گرفته شود چرا که با صادرات سنگ خام در کشور با مشکل مواجه خواهیم شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ناصر تقی‌زاده با بیان اینکه در سه سال گذشته شاهد افزایش تولید در مجموعه گل‌گهر بودیم، گفت: به لطف تلاش و کوشش همکارانم در مجموعه گل‌گهر توانستیم از 13 میلیون تن تولید در سال 93 به 25 میلیون تن تولید تا اخر امسال برسیم و امیدواریم که طرح‌های فولادی نیز که در دستور کار داریم تا پایان سال مورد افتتاح قرار گیرند و برخی از قسمت‌های نیروگاه نیز که در حال تکمیل می‌باشند به بهره‌برداری برسند.

مدیرعامل شرکت گل‌گهر افزود: مشکل اصلی مجموعه ما کمبود سنگ آهن است که امیدواریم با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت و شورای عالی معادن در سایر مناطق کشور نیز اکتشاف داشته باشیم.

وی از سرمایه‌گذاری گل‌گهر در پروژه انتقال آب خلیج فارس خبر داد و گفت: در کنار این طرح، در سایر طرح‌ها نیز شامل: نیروگاه سیکل ترکیبی، خط 5، 6 و 7 کنسانتره، خط 3 کنسانتره. گهرزمین، ذوب شماره 2 جهان فولاد و ... سرمایه‌گذاری کردیم و تمامی پروژه‌های در دست اقدام ما در حال حاضر فعال هستند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد