رویدادها و گزارش های ویژه

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو:

«نوچاد» گامی مهم در بومی‌سازی و صرفه‌جویی ارزی

«نوچاد» گامی مهم در بومی‌سازی و صرفه‌جویی ارزی
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو عنوان کرد: چادرملو به لحاظ ارزش بازار با ۱۴۵ هزار میلیارد تومان جز ۳۰ شرکت فعال در بورس می باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مراسم اختتامیه نخستین رویداد چادرو عنوان کرد: چادرملو به لحاظ ارزش بازار با ۱۴۵ هزار میلیارد تومان جز ۳۰ شرکت فعال در بورس می‌باشد.

امیرعلی طاهرزاده افزود: این شرکت در بخش‌های گسترده‌ای از اکتشاف، استخراج، تولید گندله، فولاد و آهن اسفنجی فعالیت دارد و موقعیت‌های زیادی را برای مجموعه‌های نوآور ایجاد کرده است.

به گفته‌ی وی پلتفرم نوچاد نیز با حمایت از پایان نامه‌ها، تولیدات دانش بنیان‌ها و پروژه‌ها ایجاد شده و مرکز نوچاد به عنوان سکوی سرمایه‌گذاری در پارک علم و فناوری یزد تاسیس شد.

طاهرزاده عنوان کرد: آنچه در بخش بومی سازی نوچاد انجام شده است تولید ۱۴۶۳ قطعه یدکی و مواد اولیه در سال۱۴۰۲ می‌باشد که با صرفه‌جویی ارزی ۴۷/۸ میلیون یورویی همراه است و این امر نشان دهنده رشد ۷۶درصدی در تعداد قطعات اولیه و رشد۹۱ درصدی در مبلغ صرفه جویی ارزی نسبت به سال۱۴۰۱ می‌باشد.

مدیرعامل شرکت معغدنی و صنعتی چادرملو گفت: مهمترین فعالیت مجموعه نوچاد صدور ضمانت‌ها، بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان، انواع تسهیلات و کارگزاری مالی است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد