رویدادها و گزارش های ویژه

مصطفی‌پور در گفت‌وگو با معدن‌نیوز مطرح کرد:

بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز تا پایان اردیبهشت‌ماه

بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز تا پایان اردیبهشت‌ماه
پایگاه خبری معدن نیوز -محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز درباره کارخانه فولادسازی این مجتمع به معدن‌نیوز گفت: فعالیت‌های اجرایی عملیات نصب، تست و راه‌اندازی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با موفقیت انجام شده است. با حضور ۱۷ مسئول از شرکت دانیلی آخرین مرحله ممیزی جهت بهره‌برداری و تولید مستمر در حال انجام است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -محسن مصطفی‌پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز درباره کارخانه فولادسازی این مجتمع به معدن‌نیوز گفت: فعالیت‌های اجرایی عملیات نصب، تست و راه‌اندازی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با موفقیت انجام شده است. با حضور ۱۷ مسئول از شرکت دانیلی آخرین مرحله ممیزی جهت بهره‌برداری و تولید مستمر در حال انجام است.

مصطفی‌پور افزود: امیدواریم طی این ماه تولید از مرحله آزمایشی به مرحله تولید مستمر برسد. 

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز پروژه انتقال آب خلیج‌فارس را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های زیرساختی شرکت دانست و گفت: بدون دسترسی به آب پایدار بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی یک اقدام غیر منطقی است. خوشبختانه با حدود ۱۱۰ کیلومتر خط انتقال لوله آب، ۱۲ ایستگاه پمپاژ و یک مخزن تعادلی در کمتر از ۶ ماه توانستیم پروژه را برای بهره‌برداری مهیا کنیم که همزمان با بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی، آب خلیج‌فارس به مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز خواهد رسید.

وی همچنین عنوان کرد: در حوزه معادن اصلی‌ترین موضوع ما معدن سنگ‌آهن است که به زودی در خصوص معدنی که به تملک شرکت درآمده است، اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

مصطفی‌پور ادامه داد: در رابطه با آهک به عنوان یکی از نیازهای قطعی و جانبی هر فولادسازی، یک معدن آهک طی چند سال کار اکتشافی و شناسایی به مرحله مجوز رسیده است که با بهره‌برداری از این معدن ساخت کارخانه آهک نیز در دستور کار مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز قرار خواهد گرفت.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد