سایر

رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان:

تحریم‌های ظالمانه هیچ تاثیری بر روند فعالیت شرکت فولاد خوزستان نخواهد داشت

تحریم‌های ظالمانه هیچ تاثیری بر روند فعالیت شرکت فولاد خوزستان نخواهد داشت
پایگاه خبری معدن نیوز -رضا طاهری رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان در پیامی با محکوم نمودن تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت فولاد خوزستان گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا با تدابیر از پیش اندیشیده شده، هیچ تاثیری بر روند فعالیت شرکت فولاد خوزستان نخواهد داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -رضا طاهری رئیس هیات مدیره فولاد خوزستان در پیامی با محکوم نمودن تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت فولاد خوزستان گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا با تدابیر از پیش اندیشیده شده، هیچ تاثیری بر روند فعالیت شرکت فولاد خوزستان نخواهد داشت. 

طاهری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، افزود: از دیرباز آمریکا و هم پیمانانش با تحریم های ظالمانه و فشار بر جمهوری اسلامی ایران، سعی بر فلج کردن اقتصاد ایران اسلامی داشته اند. اما این نکته حائز اهمیت است که تحریم اقتصادی، شکننده‌تر از اقتصاد ملی ماست؛ اقتصاد ملی ما می‌تواند تحریم را شکست دهد، کما اینکه در دوره های گذشته نیز با درایت و تدبیر و آینده نگری و رهنمودهای مقام معظم رهبری و همت بلند مردم عزیز بر مشکلات فائق آمده ایم. امروز نیز جهادگونه و با اراده مستحکم، تحریم را شکست می‌دهیم و شکست تحریم، شکست آمریکا و هم پیمانان مستکبرش است. یقینا مقابله با تحریم های ظالمانه، آمریکا یک سیلی دیگر از ما خواهد خورد. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مجاهدان و رزمندگان در دوران دفاع مقدس، از جان خود گذشتند تا حتی یک وجب از خاک کشور بدست بیگانه نیفتد، مسئولان و کارکنان شرکت فولاد خوزستان نیز، امروز با تکیه بر توان داخلی و اندیشه‌ی نیروی انسانی متعهد و متخصص و انقلابی از پای ننشسته و با توکل به خداوند متعال بار دیگر بر تحریم‌ها پیروز خواهیم شد. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد