آلومینیوم و مس

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت ملی مس از طرح‌های توسعه‌ای مجتمع مس سرچشمه
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر به استان کرمان، ضمن حضور در گلزار شهدا و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت میدانی از خط تولید مجتمع مس سرچشمه بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر به استان کرمان، ضمن حضور در گلزار شهدا و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت میدانی از خط تولید مجتمع مس سرچشمه بازدید و در جریان آخرین وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای قرار گرفت.

حسین مدرس خیابانی در بدو ورود به استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه برنامه های سفر به کرمان، با محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان دیدار و بر ضرورت تلاش همه جانبه برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه شعار سال 1403 تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین ضمن بازدید میدانی از معادن و خط تولید مجتمع مس سرچشمه، با برگزاری جلسه شورای معاونان، گزارشی از اقدامات و برنامه‌ تولید این مجتمع و آخرین وضعیت پیشرفت طرح‌های توسعه‌ای دریافت کرد و در پایان نیز با نمایندگان کارگران دیدار و گفتگو داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد