سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز بررسی کرد؛

کاهش هدفمند تولید زغال سنگ در چین

کاهش هدفمند تولید زغال سنگ در چین
پایگاه خبری معدن نیوز -شانشی، استان پیشرو در تولید زغال سنگ چین، کمترین تولید زغال سنگ خام خود را در ماه مارس از ژوئیه ۲۰۲۰ به ثبت رساند که در مجموع ۹۴.۳۲ میلیون تن بود که بر اساس داده های اداره ملی آمار سالانه ۲۱ درصد کاهش داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -شانشی، استان پیشرو در تولید زغال سنگ چین، کمترین تولید زغال سنگ خام خود را در ماه مارس از ژوئیه 2020 به ثبت رساند که در مجموع 94.32 میلیون تن بود که بر اساس داده های اداره ملی آمار سالانه 21 درصد کاهش داشت.

این کاهش با انتظارات صنعتی ها مطابقت دارد و توسط تلاش‌های نظارتی برای مهار تولید بیش از حد و اقدامات غیرقانونی کنترل شده است. نمونه این اقدامات با اعلامیه مشترک صادر شده توسط سه مقام دولتی شانشی در ماه فوریه است. 

گروه‌های بزرگ زغال‌سنگ مانند Lu'an Group و Shanxi Coal International Energy Group فعالیت‌های خود را  با هدف کاهش تولید زغال‌سنگ تا 40 میلیون تن در سال 2024 به دلیل نگرانی‌های ایمنی کاهش دادند.

علیرغم تلاش‌ها برای تثبیت تولید در حدود 1.3 میلیارد تن که نشان دهنده کاهش 75 میلیون تنی نسبت به سال 2023 است، تولید تجمعی سه ماهه اول شانشی شاهد کاهش 18.9 درصدی در سال بود که نشان دهنده تعهد استان به دستورالعمل‌های نظارتی است. 

معدنچیان بزرگ، از جمله Jinneng Holding Group و Shanxi Coking Coal Group، کاهش قابل توجهی از تولید را گزارش کردند، در حالی که گروه انرژی شاندونگ افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

تولید بیش از حد در سال های اخیر منجر به خطرات ایمنی شده و باعث تغییر به سمت اولویت بندی ایمنی و توسعه پایدار شده است. شانشی تلاش‌های خود را در زمینه استخراج هوشمند، نوآوری فناوری و بازسازی صنعتی برای گذار به اقتصاد متنوع‌تر و پایدارتر تشدید کرده است.

با وجود کاهش اولیه، پیش بینی می شود تولید زغال سنگ در اواخر سال افزایش یابد تا به هدف 1.3 میلیاردی برسد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد