سایر

همراهی بانک‌ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس

همراهی بانک‌ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست با مدیران عامل بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین بر اخذ تسهیلات مالی به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و طرح‌های توسعه ملی مس تاکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست با مدیران عامل بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین بر اخذ تسهیلات مالی به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و طرح‌های توسعه ملی مس تاکید کرد.

حسین مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه  مجید هاتف وحید معاون مالی و اقتصادی این شرکت در هفته اول کاری خود با مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک های تجارت، ملت و اقتصاد نوین به طور جداگانه ملاقات و گفت‌و‌‌گو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه با هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های مشترک دو مجموعه تاکید کرد: شرکت ملی مس به شدت به دنبال تامین مالی مورد نیاز پروژه ها می باشد تا در سال «جهش تولید و مشارکت مردم»  بتواند نقش آفرینی موثری داشته باشد.

وی موضوع تامین مالی به منظور تهیه قطعات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه فعالیت های معدنی، اکتشافات و تولید را مسئله اساسی دانست و افزود: لذا با توجه به همکاری های فی مابین امیدواریم از منابع ارزی بانک تجارت در کشورهای روسیه و بلاروس بتوانیم استفاده نمائیم.

مدرس خیابانی در جلسه با علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای پروژه های شرکت ملی مس و جهش تولید، دریافت تسهیلات بانکی را از جمله زمینه های همکاری های مشترک فی مابین عنوان کرد.

وی همچنین در جلسه با فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت، با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات مالی و اعتباری گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران بالغ بر 15 میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد، به طور قطع اجرای تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه می تواند منابع مالی مورد نیاز پروژه های ملی مس را در زمینه های مختلف از جمله ماشین آلات حفاری، بهره برداری از معادن جدید به ویژه معدن سریدون و کارخانجات تغلیظ فراهم کند.

 مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌افزایی تامین مالی شرکت ملی مس را از طریق ایجاد انسجام در بین تمام بازیگران اقتصادی موجود که در کنار این شرکت فعالیت می‌کنند، را از اولویت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران دانست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد