سنگ آهن و ذغال سنگ

ذوب‌آهن اصفهان بازار آینده تولید زغال‌سنگ را تضمین می‌کند

ذوب‌آهن اصفهان بازار آینده تولید زغال‌سنگ را تضمین می‌کند
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با معدن‌نیوز اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان سالانه به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن به زغال‌سنگ نیاز داریم. چرا که کوره بلندها در همه دنیا عمده از زغال استفاده می‌کنند. تولید کنونی کشور در حال حاضر کمتر از یک میلیون است، لذا ۸۵۰ هزار تن کسری داریم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن‌نیوز-مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با معدن‌نیوز اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان سالانه به یک میلیون و ۸۵۰ هزار تن به زغال‌سنگ نیاز داریم. چرا که کوره بلندها در همه دنیا عمده از زغال استفاده می‌کنند. تولید کنونی کشور در حال حاضر کمتر از یک میلیون است، لذا ۸۵۰ هزار تن کسری داریم. 

مهدی کوهی عنوان کرد: از تولیدکنندگان زغال‌سنگ کشور تقاضا داریم تولید را با طرح‌های توسعه جدید به میزانی برساند که بتوانیم از تمام ظرفیت آن استفاده کنیم. 

کوهی با اشاره به حمایت ذوب آهن اصفهان از تولیدکنندگان داخلی زغال‌سنگ گفت: برای حمایت از تولید داخل و  به حداکثر رساندن ظرفیت تولید دست تولید به سوی همه‌ی همکاران‌مان در صنعت زغال دراز می‌کنم.

وی تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان آمادگی عقد قرارداد ۱۰، ۲۰ و ۳۰ ساله در زمینه تامین زغال‌سنگ دارد. بدین معنا که برای طرح توسعه‌های آینده و برای افزایش تولید، معادن زغال‌سنگ آمادگی کامل را داشته باشند. 

به گفته کوهی ذوب آهن اصفهان بازار آینده تولید زغال‌سنگ را تضمین می‌کند. امیدواریم بتوانیم در جهت تامین‌ زغال‌سنگ از واردات بی‌نیاز شویم.

در ادامه بیننده گفت‌وگوی تصویری معدن‌نیوز با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان باشید.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد