آلومینیوم و مس

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران:

همدلی و همبستگی مثال‌زدنی خانواده آلومینا تمام شدنی نیست

همدلی و همبستگی مثال‌زدنی خانواده آلومینا تمام شدنی نیست
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: سال ۱۴۰۲ با همه فرازو‌نشیب‌هایی که داشت به اتمام رسید اما همدلی و همبستگی مثال‌زدنی خانواده آلومینا، تمام شدنی نیست. هر چند در این سال با محدودیت‌های برق، گاز و بوکسیت مواجه بودیم اما هیچ‌گاه از تعهد خود در قبال تولید پایدار و افزایش بهره‌وری دست نکشیدیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت آلومینای ایران گفت: سال ۱۴۰۲ با همه فرازو‌نشیب‌هایی که داشت به اتمام رسید اما همدلی و همبستگی مثال‌زدنی خانواده آلومینا، تمام شدنی نیست. هر چند در این سال با محدودیت‌های برق، گاز و بوکسیت مواجه بودیم اما هیچ‌گاه از تعهد خود در قبال تولید پایدار و افزایش بهره‌وری دست نکشیدیم.

عبدالله شه‌بخش افزود: هر چند در این سال با محدودیت‌های برق، گاز و بوکسیت مواجه بودیم اما هیچ‌گاه از تعهد خود در قبال تولید پایدار و افزایش بهره‌وری دست نکشیدیم.

وی تصریح کرد: با تلاش و همت همکاران تا روز ۲۰ اسفند ماه، تولید هیدرات به ۳۶۵ هزار و ۳۲۰ تن رسید. این مهم در شرایطی محقق شده است که با قطع واردات بوکسیت ترکیه، مدول خوراک از ۴.٠۴ به ۳.۷۴ کاهش یافت و محدودیت برق از ۴۳۰ ساعت به ۵۶۰ ساعت و محدویت گاز از ۵۷ روز به ۷۷ روز افزایش پیدا کرد؛ به همین دلیل اگر تدابیر و هوشمندی کارکنان مجموعه نبود، می‌توانست باعث کاهش ۱٠ درصدی تولید شود.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران ادامه داد: تولید آلومینا تا مدت مذکور به ۲۰۵ هزار و ۳۹۲ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل و علی‌رغم محدودیت‌های ذکر شده بیش از ۷ درصد رشد نشان می‌دهد. در بخش تولید آلومینیوم نیز با وجود تداوم محدودیت‌های برق در تابستان و اخیرا در زمستان، تولید شمش به ۳۵ هزار و ۳۵۳ تن رسید که افزایش ۰.۳۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

شه‌بخش عنوان کرد: مفتخریم که در سایه هم‌دلی و همبستگی وصف‌ناپذیر همکاران و انسجام تیم‌های متخصص و آگاه، نه‌تنها تردیدی از آینده در دل راه ندادیم بلکه با مدیریت تمام مسائل و مشکلات با قدرت و توان مضاعف به تولید ادامه دادیم و در مسیر تحقق اهداف شرکت گام برداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای استراتژی‌های کلان شرکت، اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۲ انجام شد. افتتاح نخستین کارخانه تولید هیدرات‌های ویژه در خاورمیانه در چارچوب استراتژی تنوع محصول و افتتاح طرح توسعه واحد فیلتراسیون گل قرمز آلومینای جاجرم در اجرای استراتژی افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام شده محصولات و بهره‌برداری از پروژه واسطه سنگین در راستای استراتژی پایداری تولید، از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت آلومینای ایران در سال ۱۴۰۲ بود.

مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در پایان از زحمات تک تک پرسنل شرکت، پیمانکاران، مشاوران و زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ آلومینای ایران تشکر و قدردانی کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد