فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد خوزستان:

با همتی مضاعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد

با همتی مضاعف، تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهیم کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - اولین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم ‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات شهدای مدافع حرم فولاد خوزستان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - اولین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم ‌مقامان و مشاوران مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن جلسات شهدای مدافع حرم فولاد خوزستان برگزار شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و روز کارگر گفت: با توجه به همه چالش‌ها و مشکلاتی که در سال ۱۴۰۲ داشتیم، اما سال پر خیر و برکتی در مجموعه فولاد خوزستان و حسن ختام آن افتتاح پروژه‌ی مگامدول زمزم ۳ بود که به نمایندگی از سهامداران و هیات مدیره از تک تک شما عزیزان در تمام حوزه‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم‌. این دستاورد نشان داد فعل توانستن را صرف کردید. هم در سطح کشور و هم در جهان سطح توقعات از ما بیشتر شده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال بنام "جهش تولید با مشارکت مردم" و تاکید ایشان بر بحث تولید، باید دید کدام حوزه صنعتی در کشور پتانسیل جهش تولید را دارد؛ صنعت فولاد به برکت انقلاب یک رشد چهل برابری داشته است و طی ۱۰ سال گذشته از ۱۲ میلیون تن واردات به ۱۲ میلیون تن صادرات رسیده است.

وی گفت: صنعت فولاد یکی از صنایعی است که پتانسیل رشد و جهش تولید را دارد؛ باید به این صنعت در حوزه زیرساخت‌ها، تامین انرژی و حل چالش‌هایی که در این زمینه دارد، کمک نماییم. با توجه به چالش‌هایی که در حوزه انرژی و برق، بانک‌ها و بازار سرمایه داریم از حوزه حکمرانی فولاد خواستاریم که فکری اساسی برای این بحران‌ها نمایند.

ابراهیمی با خطاب قرار دادن معاونان شرکت گفت: در مجموعه فولاد خوزستان، نقش شما عزیزان در این سال علیرغم همه این چالش‌ها، بی بدیل بوده؛ باید به دل بحران‌ها زد و حضور مدیران باید پرنگ‌تر، سنگین‌تر و موثرتر در موضوع بحران‌ها باشد. نگاه پیش بینی و پیش‌گیری اولویت‌هایی هست که باید لحاظ شود و از شما همتی مضاعف می‌طلبد تا بتوانیم تهدید‌ها را تبدلیل به فرصت کنیم. هزینه‌های ما رشد چشمگیری داشته است اما فروش به همان قیمت سال ۱۴۰۱ می‌باشد‌.

ابراهیمی تاکید کرد: امسال پروژ‌ه های توسعه‌ای را با قدرت و اولویت بندی ادامه خواهیم داد. با اصلاح فرآیندها می‌توانیم بسیاری از چالش‌ها را حل کنیم.

گفتنی است در جلسه یاد شده مصوبات پیشین سررسید شده کمیته، پیگیری و گزارش‌ عملکرد بخش ها ارائه شد.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد