آلومینیوم و مس

ثبت رکوردهای چشمگیر تولیدی در میدوک

ثبت رکوردهای چشمگیر تولیدی در میدوک
پایگاه خبری معدن نیوز- سه حوزه معدن، تغلیظ و لیچینگ مجتمع مس میدوک، موفق به ثبت رکوردهای چشمگیری در تولیدات ماهیانه از ابتدای راه‌اندازی تاکنون شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز امور معدن مس میدوک در مردادماه سال جاری با رشد بیش از 21درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده، موفق به تولید 814هزار و 695 تن سنگ سولفوری شد. علاوه بر این، این میزان تولید در مقایسه با رکورد قبلی امور معدن در مهرماه 95 نشان‌دهنده رشد 8/2 درصدی است.
بر اساس این گزارش، همچنین حوزه تغلیظ مس میدوک در مردادماه سال جاری با افزایش 18/9درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده، به تولید 702هزار و 243 تنی سنگ سولفور فرآوری‌‌شده دست یافت. این میزان تولید 4/2 درصد نسبت به رکورد قبلی امور تغلیظ در اردیبهشت 1396 به میزان 673هزار و 840 تن رشد داشته است. علاوه بر این، طی این مدت نرخ خوراک‌دهی سولفور در کارخانه تغلیظ 951 تن بر ساعت بوده است که نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده سال جاری بیانگر رشد 16درصدی و 3/9درصدی نسبت به رکورد قبلی در اردیبهشت 1396 است.
گفتنی است؛ علاوه بر دو حوزه معدن و تغلیظ، امور لیچینگ مس میدوک نیز در مردادماه سال جاری با افزایش چشمگیر 39/6درصدی نسبت به برنامه پیش‌بینی‌شده موفق به تولید 607 تن کاتد شد. همچنین، این میزان تولید نسبت به رکورد قبلی امور لیچینگ در خرداد‌ماه سال جاری، از رشد 7/6درصدی برخوردار شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد