سنگ آهن و ذغال سنگ

تولید فورتسکیو در سه ماهه اول سال کاهشی بود

تولید فورتسکیو در سه ماهه اول سال کاهشی بود
پایگاه خبری معدن نیوز- شرایط آب و هوایی سخت و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده، تولید معادن سنگ آهن فورتسکیو را در سه ماهه اول امسال کاهش داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فورتسکیو در گزارش عملکرد سه ماهه اول خود آورد که استخراج سنگ آهن از اول ژانویه تا مارس 41 میلیون و 600 هزار تن بود که درمقایسه با 47 میلیون و 500 هزار تن سه ماهه قبل کاهشی بوده است.

این شرکت در سه ماهه اول امسال 38 میلیون و 700 هزار تن سنگ آهن حمل کرده که درمقایسه با 40 میلیون و 500 هزار تن سنگ آهن حمل شده سه ماهه منتهی به دسامبر کاهش داشته است.

مسئولان این شرکت اعلام کرده اند که تمرکز این تیم بر روی ایمنی، تولید و هزینه هاست. اهداف استراتژیک نیز سرمایه گذاری دراز مدت در تجارت بوده و به دنبال گزینه های کم هزینه است.

گفتنی است، در سه ماهه اول امسال هزینه های نقدی این شرکت 9 درصد رشد داشته است و از 12.08 دلار به ازای هر تن به 13.14 دلار رسیده است که نشان دهنده کاهش حجم تولیدات، افزایش ارزش پول استرالیا و رشد قیمت های سوخت است.

انتظار می رود که هزینه های کل سالانه این شرکت به 12 تا 12.5 دلار در هر تن برسد زیرا برآورد می شود که فورتسکیو امسال 170 میلیون تن سنگ آهن بفروشد.

در همین حال مسئولان این شرکت گفته اند، انتظار دارند با راه اندازی ناوگان حمل مستقل در عملیات Chichester Hub و همینطور نوار نقاله های متحرک می توان به افزایش بهره وری و بهبود تجارت امیدوار بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد