ورزش بنگاه ها

فولاد مبارکه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است/ کمیته فنی باشگاه از کرانچار مطالبه کندخبرگزاری فارس: فولاد مبارکه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است/ کمیته فنی باشگاه از کرانچار مطالبه کند

فولاد مبارکه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است/ کمیته فنی باشگاه از کرانچار مطالبه کندخبرگزاری فارس: فولاد مبارکه از هیچ حمایتی دریغ نکرده است/ کمیته فنی باشگاه از کرانچار مطالبه کند
پایگاه خبری معدن نیوز- پیشکسوت تیم سپاهان به به ناکامی‌هایی این تیم در لیگ برتر واکنش نشان داد و از کمیته فنی باشگاه خواست در خصوص عملکرد ضعیف کرانچار از او توضیح بخواهند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسین چرخابی با اشاره به مشکلات پیش آمده بازی تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: بارها گفته‌ام برای یک باشگاه و تیم فوتبال باید به آن چیزی که اتفاق افتاده نگاه کنیم و چشم بسته عمل نکنیم؛ باشگاهی به نام سپاهان، چارتی متشکل از مدیرعامل و هیأت مدیره و دیگر ارکان دارد و در کنار این چارت اداری، یک تشکیلات دیگر به نام چارت فنی وجود دارد که سرمربی در رأس این چارت قرار دارد.

وی با بیان اینکه یک سری وظایفی کارخانه فولاد مبارکه نسبت به باشگاه دارد و یک سری وظایف نیز باشگاه نسبت به تیم‌های خود دارد، بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان از روزی که تیم سپاهان را تحت پوشش خود قرار داد از هیچ چیز مضایقه و دریغ نکرد و فرقی هم نداشت چه کسی مدیرعامل باشگاه بود؛ دلیل آن نیز بسیار روشن است و کسی به یاد ندارد که هیچ کدام از بازیکنان به دلایل مالی از باشگاه گله‌مند نبودند و یا پرونده مالی در فدراسیون برای سپاهان باز نشد.

عضو سابق کمیته فنی سپاهان با بیان اینکه مورد هادی عقیلی استثنا و ناشی از یک سوءتفاهم بود، تصریح کرد: بنابراین شرکت فولاد مبارکه برای باشگاه سپاهان از چیزی دریغ نکرد، در خصوص کرانچار نیز هر درخواستی داشت اجابت کردند و از خرید بازیکن تا اردوهای مختلف، شرایط را برای او فراهم کردند و به نظر من با همه هزینه‌هایی که برای کرانچار انجام شده است، نتایج قابل قبولی نگرفته است.

وی ادامه داد: کسب 20 امتیاز از 20 بازی اصلاً رضایت‌بخش نیست و چنین نتایجی در تاریخ باشگاه سپاهان بی‌سابقه است، زمانی که فیات سرمربی سپاهان بود از 11 بازی 14 امتیاز گرفت و از کار برکنار شد و چنین نتایجی، بی‌سابقه است و به نظر می‌رسد با شرایط امروز، توپ در زمین کرانچار است.

پیشکسوت فوتبال اصفهان و سرمربی سابق سپاهان با بیان اینکه در سابقه خوب کرانچار و این که یک مربی خوب بین‌المللی است، شکی نیست، مطرح کرد: باید کمیته فنی باشگاه از کرانچار با وجود همه شرایطی که برای او فراهم کردند در خصوص عملکرد ضعیف کرانچار مطالبه کنند، اولین مشکل بزرگ سپاهان این است که کادر فنی سپاهان، کم تعداد هستند که البته با اضافه شدن کریم قنبری، تا حدودی این مشکل برطرف شده است.

وی افزود: با اضافه شدن پیشکسوتان و حتی مربیان جوان باشگاه در کنار کرانچار باید این مشکل کمبود نیروهای کادر فنی جبران شود با این کار هم کمبود نیرو جبران می‌شود و هم مربیان جوان در کنار کرانچار کسب تجربه کرده و سرمایه‌های خوبی برای باشگاه سپاهان می‌شوند.

چرخابی با بیان اینکه باید بازی‌های سپاهان به صورت مجزا آنالیز شود، خاطرنشان کرد: وظیفه مربی است که گلزنی را به بازیکنان خود یاد دهد آن هم زمانی که بازیکن گلزنی مانند ساسان انصاری در کنار تیم است، بازیکنی که در فصل گذشته به راحتی گلزنی می‌کرده اما این فصل با مشکل روبرو شده است.

وی یادآوری کرد: آیا سپاهان مربی مخصوص گلزنی خط حمله دارد؟ این موارد را کمیته فنی باید مو به مو بررسی کند و باشگاه نیز به کمیته فنی اهمیت دهد تا مشخص شود مشکل فنی باشگاه از کجاست.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: تصمیم‌ها باید بر اساس تجزیه و تحلیل باشد تا مقصر مشکلات موجود مشخص شود، این که استعفای طاهری درست بود یا نه را نمی‌دانم من تنها در خصوص مسائل فنی می‌توانم اظهار نظر کنم، سپاهان در بازی روز گذشته خود حتی نسبت به بازی‌های پیشین نیز بدتر شد و موقعیت‌های گلی که در بازی‌های گذشته داشت در این بازی نداشت همچنان که دروازه‌بان سپاهان نیز واکنش‌های خوبی نداشته است و این نشان می‌دهد پس از موفقیت در تیم ملی سوریه پیش از حضور در تیم سپاهان آنچنان که باید تحت فشار نبوده و تمرینات خوبی نداشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد