سایر عناصر و مواد

چین مجوز صادرات فرو آلیاژ در سال ۲۰۱۸ را برای ۲۶۴ تاجر صادر کرد

چین مجوز صادرات فرو آلیاژ در سال ۲۰۱۸ را برای ۲۶۴ تاجر صادر کرد
پایگاه خبری معدن نیوز- براساس گزارش وزارت بازرگانی چین، این کشور مجوز صادرات را برای ۲۶۴ تاجر فرو آلیاژ از میان ۲۸۱ تاجر متقاضی تجارت این محصول، برای سال ۲۰۱۸ صادر کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، صحت صادرات 10 تاجر فرو آلیاژ دیگر در حال بررسی و رسیدگی جهت تایید است چون معامله گران نیاز به اثبات حجم صادرات و فروش داخلی در سال های 2016 و 2017 دارند.

چین از صادرکنندگان فرو آلیاژ خواسته تا حداقل حجم صادرات فروسیلیکون، سیلیکومنگنز و فرومنگنز را داشته باشند یا حداقل عرضه صادراتی آنها در سال 2016 بیش از 3 هزار تن و فروش داخلی بیش از 10 هزار تن در سال 2016 نبوده باشد.

وزارت بازرگانی چین همچنین مجوز صادرات را به تولیدکنندگانی که تولیدات فروسیلیکون، سیلیکومنگنز و فرومنگنز تولیدکنندگان آنها توسط دولت به عنوان محصولات با ارزش افزوده بالا و تکنولوژی تولید جدید شناخته می شود، داده است.

 داده ها نشان می دهد، از تولیدکنندگان که قصد صادرات دارند درخواست شده تا تولیدات و ظرفیت های تولیدیشان مطابق با محیط زیست بوده و استانداردهای مورد تایید دولت چین را رعایت نماید.

 داده های دولت استانی هونان چین نشان می دهد، 

 برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، استان هونان به عنوان پایگاه اصلی فرآیند تولید فرو آلیاژها در چین، در نظر دارد ظرفیت تولید فرو آلیاژها را تا 2 میلیون تن در سال و ظرفیت تولید منگنز را تا 300 هزار تن در سال تا سال 2020 محدود کند.

 هونان قصد دارد به طور دائم ظرفیت های منسوخ شده خود در فرو آلیاژ و منگنز را به ترتیب 500 هزار تن در سال و 100 هزار تن در سال در طول سیزدهمین دوره پنج ساله بین سال های 2016 تا 2020 کاهش دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد