ورزش بنگاه ها

جدال‌های حساس فولاد، نفت و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر

جدال‌های حساس فولاد، نفت و استقلال خوزستان برای بقا در لیگ برتر
پایگاه خبری معدن نیوز -سه تیم فوتبال خوزستان در لیگ برتر همچنان در تلاش هستند که با برد در دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر امیدشان را برای بقا زنده نگه دارند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -سه تیم فوتبال خوزستان در لیگ برتر همچنان در تلاش هستند که با برد در دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر امیدشان را برای بقا زنده نگه دارند.

روز پایانی هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) برگزار می‌شود که استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ در اصفهان میهمان سپاهان است و تیم های فولاد و صنعت نفت آبادان نیز از ساعت ۱۹:۳۰ در خانه به ترتیب از تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان پذیرایی می‌کنند.

سپاهان - استقلال خوزستان

شاگردان پورموسوی که هفته گذشته در اهواز از شکست مقابل آلومینیوم اراک گریختند، امروز در حالی مقابل تیم پرمهره سپاهان قرار می‌گیرند که به برد این بازی برای زنده نگه داشتن امیدهایشان جهت بقا نیاز مبرم دارند. بازی که البته مقابل تیم مدعی و سوم جدول اصلا آسان نیست. استقلال خوزستان اکنون با ۲۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در صورت برد و لغزش تیم های فولاد و نساجی حتی می‌تواند خود را به رده سیزدهم برساند. نکته حائز اهمیت امیدواری پورموسوی به بازیکنانش برای کسب امتیاز در این دیدار است. او در نشست خبری پیش از بازی نیز عنوان کرد «بازیکنانمان همیشه در بازی‌های بزرگ سربلندمان کردند و امیدوارم با کسب امتیاز از زمین خارج شوید»

فولاد - تراکتور

فولاد به صورت عجیب در لیگ بیست و سوم به جای جنگیدن برای حضور در جمع مدعیان، در این هفته‌ها برای نیفتادن تلاش می‌کند. ویسی و شاگردانش که به خوبی اهمیت چند بازی باقی مانده از این فصل را درک کرده‌اند، به خوبی می‌دانند سه امتیاز بازی امروز این تیم مقابل تراکتور از نان شب نیز برای آن‌ها واجب‌تر است. بازی که اگر فولاد ببرد، در صورت لغزش نساجی می تواند منجر به صعود یک پله‌ای این تیم در جدول رده بندی نیز شود و از همه مهمتر امید بقا را در دل فولادی‌ها دو چندان خواهد کرد. ویسی در نشست خبری پیش از بازی امروز خطاب به هواداران تیمش گفت«با تمام وجود مقابل تیم گردن کلفت تراکتور بازی می‌کنیم و معتقدیم تراکتور همیشه تراکتور است و اهمیت موضوع را می‌دانیم. تمرکز خوبی داریم و انتظار داریم هواداران از ما حمایت کنند زیرا روزهای حساسی را پشت سر می‌گذرانیم.»

نفت آبادان - مس رفسنجان

نفتی‌ها که هفته‌های زیادی است طعم قعرنشینی را چشیده‌اند، این روزها در بدترین ورژن خود به سر می‌برند. تیمی که به نوعی امیدهای خود را برای بقا کمرنگ می‌بیند، امروز مقابل تیم تسلیم نشدنی مس رفسنجان قرار می گیرد که از زمان حضور نویدکیا به هیچ تیمی باج نداده و تیم دست نیافتنی بوده است. نفت اگر می خواهد امیدش برای بقا جان بگیرد باید امروز از سد تیم مس بگذرد تا در صورت لغزش سه تیم دیگری که از کاندیداهای سقوط هستند، با امید بیشتری پا به دیدارهای هفته های آینده بگذارد. مربی صنعت نفت هم روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی امروز عنوان کرد« مردم نباید دلسرد شوند، فوتبال لحظه است و هر آن ممکن است اتفاق خوبی بیافتد.»


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد