فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد خوزستان:

آینده پایداری شرکت‌های بزرگ فولادی در گروی تکنولوژی و حرکت به سوی بازار است

آینده پایداری شرکت‌های بزرگ فولادی در گروی تکنولوژی و حرکت به سوی بازار است
پایگاه خبری معدن نیوز -آیین تقدیر از دست اندرکاران افتتاحیه پروژه زمزم ۳ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از قائم مقامان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد خوزستان، شامگاه روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در تالار چندمنظوره فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -آیین تقدیر از دست اندرکاران افتتاحیه پروژه زمزم ۳ با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از قائم مقامان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد خوزستان، شامگاه روز شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در تالار چندمنظوره فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد. 

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: این شرکت در سال ۱۴۰۲ فعل توسعه را به انجام رساند. آینده پایداری شرکت های بزرگ فولادی در گروی تکنولوژی و حرکت به سوی بازار می‌باشد. 

وی افزود: با توجه به استهلاک ماشین آلات در این شرکت، بیشترین بار فشار بر دوش نیروی انسانی قرار می‌گیرد. افتتاح این پروژه، شروع راه توسعه شرکت فولاد خوزستان می باشد. از سال ۱۳۹۸ تا کنون، شیطنت‌های بسیاری صورت گرفت که این پروژه به ثمر ننشیند. این پروژه در سطح بالای ۹۰ درصد توان خود در حال کار می‌باشد. 

ابراهیمی با اشاره به تاثیرگذاری تمام کارکنان در به انجام رسیدن پروژه یادشده اظهار داشت: برگزاری چنین جشن‌هایی، برای این است که بگوییم ما یک گروه هستیم که جا دارد، از مدیران پیشین و معاونان و مدیران فعلی پروژه تشکر کنم. 

وی افزود: در سال آینده در نظر داریم، که طرح پروژه تولید ورق عریض را احداث نماییم. 

ابراهیمی گفت: در پایان جا دارد از معاونت‌های مالی و اقتصادی، حقوقی، طرح و توسعه ، منابع انسانی و بهره برداری تقدیر و تشکر نماییم که با تلاش آنان، پروژه به ثمر رسید. ‌در بخش دوم، جا دارد از برگزار‌کنندگان مراسم افتتاحیه پروژه از جمله: واحدهای بازرسی و نظارت، حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی، روابط عمومی، خدمات و امور اجتماعی، ترافیک و به خصوص پروژه ها تشکر نمایم. 

مدیرعامل در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین داشته فولاد خوزستان، نیروی انسانی این شرکت است. سعی شده تا جای ممکن، دغدغه ی از کارکنان بکاهیم. همچنین امیدواریم سال جدید، سالی سرشار از سلامتی و توفیق برای کارکنان شرکت فولاد خوزستان باشد. 

محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه گفت: پروژه زمزم ۳ یکی از بهترین پروژه‌های اجرا شده در شرکت فولاد خوزستان است‌. ویژگی نخست، اجرای آن در مدت زمان کوتاه نسبت به دیگر پروژه‌های احیایی در شرکت و وسعت و بزرگی آن می باشد، زیرا با افتتاح آن، شرکت نسبت به وارد نمودن آهن اسفنجی بی‌نیاز می‌شود. 

وی افزود: راه‌اندازی بدون نقص این پروژه، از دیگر ویژگی‌های آن است. که جا دارد از مدیرعامل محترم و تمامی معاونت‌های شرکت تقدیر و تشکر نمایم.  

محمد جامعی مدیر روابط عمومی گفت: آیین افتتاح پروژه زمزم ۳ و استقبال آبرومند از رئیس جمهور کشور، ثمره تلاس تمامی کارکنان شرکت می باشد. 

وی افزود: رئیس جمهور در بازدید از پروژه زمزم ۳ به این نکته اشاره نمود که، کارکنان شرکت فولاد خوزستان فعل توانستن را صرف نموده و شعار ما توانستیم را به نمایش گذاشتند. 

گفتنی است، پیش از ضیافت افطار، نماز جماعت مغرب و عشا با حضور مدیرعامل و جمعی از قائم مقامان، معاونان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد خوزستان به امامت حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی شرکت برگزار شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد