رویدادها و گزارش های ویژه

بازدید مدیرعامل چادرملو از ۲ پروژه بزرگ صنعتی این شرکت

بازدید مدیرعامل چادرملو از ۲ پروژه بزرگ صنعتی این شرکت
پایگاه خبری معدن نیوز -طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از روند اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن و مجتمع فروآلیاژهای این شرکت در بهاباد بازدید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -طاهرزاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو از روند اجرایی واحد تولید کنسانتره سنگ آهن و مجتمع فروآلیاژهای این شرکت در بهاباد بازدید کرد. 

بر اساس همین گزارش امیرعلی طاهرزاده پس از بازدید از این واحدهای پیشران در نشست با مدیران، پیمانکاران و مشاوران طرح‌ها، ضمن بررسی جزئیات کامل مراحل ساخت و تجهیز این واحدهای صنعتی، بر سرعت بخشی در اتمام و بهره برداری از آنها تاکید کرد. 

 یادآوری می‌شود، کارخانه تولید کنسانتره سنگ آهن در بهاباد با ظرفیت اسمی ۱ میلیون تن کنسانتره آهن در سال، در مراحل نهایی راه اندازی بوده و بزودی بهره‌برداری از آن آغاز می‌شود. 

مجتمع فروآلیاژها در بهاباد نیز با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزارتن فروسیلیکومنگنز، ۲۰ هزارتن فرومنگنز پر کربن و ۱۵ هزارتن فروسیلیس تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش‌بینی می گردد تا انتهای سال آینده راه اندازی گردد. 

گفتنی است طرح‌های مورد بازدید جز 8 طرح شرکت معدنی و صنعتی چادرملو می‌باشند که در گروه طرح‌های پیشران کشور قرار گرفته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد