سایر

اهدا ۱۰۰سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهربابک

اهدا ۱۰۰سری جهیزیه به زوج‌های جوان شهربابک
پایگاه خبری معدن نیوز -همزمان با هفته احسان و نیکوکاری مجتمع مس شهربابک ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش ۴۰میلیارد ریال به زوج های جوان اهدا کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -همزمان با هفته احسان و نیکوکاری مجتمع مس شهربابک 100 سری جهیزیه به ارزش 40میلیارد ریال به زوج های جوان اهدا کرد.

مدیر مجتمع مس شهربابک با اعلام این خبر گفت: هر سری جهیزیه شامل یخچال فریزر، اجاق گاز، تلویزیون، قالی، پتو و سرویس غذاخوری است که با همکاری کمیته امداد امام خمینی وبهزیستی به زوج های واجد شرایط اهدا شد.

محمودی در تشریح نحوه ی شناسایی واجدین شرایط گفت: با کمک موسسات خیریه، خیرین، معتمدین محلی، بسیج، کمیته امداد، بهزیستی وموسسات حمایتی یک بانک اطلاعاتی بدون محدودیت از افراد مختلف تشکیل شد و بر اساس ملاک هایی متعدد از جمله تاریخ عقد و وضعیت اشتغال و معیشت، این افراد اولویت بندی شدند و افرادی که واجد شرایط لازم بودند جهیزیه را دریافت کردند.

ایشان با بیان اینکه این طرح با شعار«سهم من از جوانی جمعیت» انجام شده است گفت: امیدواریم این اقدامات تاثیری هرچند کوچک در راستای جوانی جمعیت داشته باشد.

مدیر مجتمع مس شهربابک همچنین از اعزام 80 نفر از مددجویان کمیته ی امداد امام خمینی به مشهد مقدس در هفته نیکوکاری خبر داد و گفت: علاوه بر این اردوی زیارتی، 1000بسته معیشتی نوروزی برای افراد کم برخوردار شهرستان در دست تهیه می باشد و 80 کالابرگ خرید لباس و کفش نوروزی به ارزش 200میلیون تومان به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست شهربابک اهدا شده است.

گفتنی است مجتمع مس شهربابک در 14 ماه گذشته قریب 200 سری جهیزیه به زوج های جوان شهربابک اهدا نموده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد