گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان:

زمزم ۳، زمزمه بهار است

زمزم ۳، زمزمه بهار است
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: ابرپروژه زمزم ۳ با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی به ثمر نشسته است و افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم‌های ظالمانه به رخ دشمنان می‌کشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان گفت: ابرپروژه زمزم ۳ با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی به ثمر نشسته است و افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم‌های ظالمانه به رخ دشمنان می‌کشد.

محمد جامعی طی یادداشتی نوشت: تنها چند روز مانده به پایان زمستان، زمزمه‌های بهاری پرامید در دیار خوزستان با زمزم ۳ شنیده شد. زمزم ۳ تنها نام یک ابرپروژه نیست بلکه زمزمه امیدواری بهاری است‌. نویدبخش تلالو روزهای خوب و پر از رونق و رکورد و آینده سازی است.

تا همین چند وقت قبل هنوز هم بودند کسانی که می‌گفتند نمی‌شود، نمی‌توانند، شعار می دهند و…؛ حالا مگامدول زمزم ۳ به عنوان پروژه‌ای کم‌نظیر در جهان فولاد و بی‌نظیر در منطقه با حضور رئیس جمهوری که شعار آن ایران قوی بوده، افتتاح شده است.

ابرپروژه‌ای که با استفاده از توان و پتانسیل سرمایه انسانی متخصص و جوان و مجرب داخلی و بومی و بدون حضور حتی یک کارشناس خارجی اینک به ثمر نشسته و افزایش روزافزون تولید، سازگاری با محیط زیست و استفاده از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا را در شرایط سخت فشارهای تحریم‌های ظالمانه به رخ دشمنان می‌کشد.

زمزم ۳ سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی سالانه را به دنبال دارد و آهن اسفنجی مورد نیاز این مجموعه را تامین و پایداری تولید بزرگ‌ترین عرضه کننده شمش فولادی کشور را ارتقا می‌بخشد؛ ضمن اینکه بیش از ۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم را ایجاد خواهد کرد.

همچنان که سال گذشته بیش از ۳۳ پروژه فولاد خوزستان به بهره‌برداری رسید تا پیش درآمدی بر تولید و عرضه آهن اسفنجی زمزم ۳ باشند. حالا زمزم ۳ نوید بهره‌برداری از پروژه‌های مهم و بزرگ دیگری در سال آینده و سال‌های بعد را می‌دهد.

افتتاح زمزم ۳ در این مقیاس بزرگ و پراهمیت و میان گفت‌وگوی نمی‌توانندها…، دیگر ترجمان شعار ما می توانیم نیست بلکه دقیقا تجلی شعار «ما توانستیم» است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد