سنگ و فلز گرانبها

موثقی نیا در نخستین نمایشگاه بین‌المللی گوهرسنگ‌ها:

احیای ظرفیت‌های صنعت گوهرسنگ، ثروت بسیاری برای کشور ایجاد می‌کند

احیای ظرفیت‌های صنعت گوهرسنگ، ثروت بسیاری برای کشور ایجاد می‌کند
پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: احیای ظرفیت های صنعت گوهرسنگ، ارزش افزوده فراوانی برای کشور ایجاد می‌کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: احیای ظرفیت های صنعت گوهرسنگ، ارزش افزوده فراوانی برای کشور ایجاد می‌کند.

 محمدرضا موثقی نیا در جریان بازدید از نخستین نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها، ماشین آلات، تجهیزات و صنایع وابسته، ضمن تبریک میلاد حضرت مهدی (ع) اظهار داشت: نمایشگاه بین المللی گوهرسنگ ها، با توجه به قابلیت ارزش آفرینی بالا و آسان، یکی از بهترین نمایشگاه هایی بود که تاکنون بازدید کرده ام.

وی افزود: این نمایشگاه نشان داد که خطوط قابل اعتنا و ظرفیت های توسعه ای بسیاری در صنعت گوهرسنگ نهفته است و با احیای آنها، ثروت و دارایی زیادی برای کشور ایجاد می شود.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به چالش های مطرح شده از سوی فعالان حاضر در نمایشگاه گوهرسنگ ها، تصریح کرد: گفت و گوهای انجام شده با صاحبان این صنعت، ما را به این نتیجه رساند که من و همکارانم، کارهای بسیاری برای انجام دادن در این حوزه داریم.

وی افزود: موضوعاتی همچون کاهش خام فروشی، افزایش صادرات، آموزش یکپارچه برای کاهش قیمت سنگ تراشی، صدور مجوز صادرات و خروج گوهرسنگ از گروه کالای 4، در بازدید از غرفه ها مطرح شد.

موثقی نیا تاکید کرد: باید با کمک جوانان خلاق، افراد باتجربه، صنایع مرتبط و نهادهای حاکمیتی، برای رفع چالش های موجود، نقش و جایگاه گوهرسنگ ها را در اقتصاد کشور نسبت به وضعیت فعلی ارتقا دهیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد