سنگ و فلز گرانبها

به‌کارگیری نیروهای بومی در کارخانه طلای تفتان سیستان و بلوچستان

به‌کارگیری نیروهای بومی در کارخانه طلای تفتان سیستان و بلوچستان
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل هلدینگ صدرتامین گفت: همگام با پیشبرد طرح ساخت کارخانه طلای تفتان تلاش کردیم پیوست‌های ورود صنعت به منطقه را مورد توجه قرار دهیم و یکی از اقداماتی که در این راستا انجام شد انتخاب نیروی انسانی با اولویت شایسته‌گزینی و از میان مردم بومی منطقه بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل هلدینگ صدرتامین گفت: همگام با پیشبرد طرح ساخت کارخانه طلای تفتان تلاش کردیم پیوست‌های ورود صنعت به منطقه را مورد توجه قرار دهیم و یکی از اقداماتی که در این راستا انجام شد انتخاب نیروی انسانی با اولویت شایسته‌گزینی و از میان مردم بومی منطقه بود.

امیرحسین نادری در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان و حضور در محل اجرای طرح احداث کارخانه استحصال طلای تفتان اظهار کرد: در حال حاضر نیروهایی که در مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه تخصصی و طب صنعتی انتخاب شده‌اند را به دوره‌های تخصصی آموزشی در مجتمع طلای موته اعزام کرده‌ایم.

وی افزود: این سرمایه انسانی‌ که در مرحله پیش از ورود به کارخانه آموزش عالی دیده‌اند، توانایی بالایی در انتقال دانش دارند و عملکردشان تسریع در بازده و در نهایت سرعت بخشیدن به روند سرمایه‌گذاری‌های بعدی و آبادانی منطقه را به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین ادامه داد: کارخانه استحصال طلای تفتان، یکی از مهمترین طرح‌های در دست اجرای هلدینگ صدر تأمین است و همه کسانی که در این طرح مشارکت دارند برای خدمت به مردم سیستان و بلوچستان تلاش می‌کنند تا هرچه‌ زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: بسیاری از تجهیزات نصب شده در سایت تست سرد شده‌اند و مواد اولیه ضروری و مورد نیاز برای راه‌اندازی، خریداری شده و کارخانه در حال آماده شدن برای تست گرم است.

نادری اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بلافاصله پس از بهره‌برداری، طرح توسعه برای تولید سالانه یک‌هزار کیلوگرم شمش طلا و اجرای طرح بزرگ کارخانه استحصال طلا با ظرفیت پنج هزار کیلوگرم در سال را دنبال خواهیم کرد.

وی گفت: مراحل پذیرش و عرضه این شرکت با همکاری مشترک هلدینگ صدرتامین و شرکت توسعه معادن پارس‌تامین در حال انجام است و به زودی شاهد درج نام این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی عام پروژه در بورس خواهیم بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد