سنگ و فلز گرانبها

طی 9 ماهه سال جاری محقق شد؛

تولید ۱۲۲ کیلوگرم شمش طلا در هیرد

تولید ۱۲۲ کیلوگرم شمش طلا در هیرد
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از تحقق ۱۲۰ درصدی برنامه تولید شمش در کارخانه طلای هیرد طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی از تحقق ۱۲۰ درصدی برنامه تولید شمش در کارخانه طلای هیرد طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

 علیرضا جلالیان مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه تولید شمش کارخانه طلای هیرد در ۹ ماهه سال جاری، تولید ۱۰۲ کیلوگرم شمش طلا بوده است.

وی از تولید ۱۲۲ کیلوگرم شمش طلا در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: دستیابی به این میزان تولید، تحقق ۱۲۰ درصدی برنامه تولید این کارخانه را نشان می‌دهد.

مدیر مجتمع معدنی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیان کرد: میزان تولید کارخانه طلای هیرد در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ به ۱۰۳ کیلوگرم رسید که تولید امسال بیانگر افزایش ۲۰ درصدی است.

به گفته جلالیان طی ۹ ماهه امسال بیش از ۱۶۷ هزار و ۲۷۹ تن کانسنگ از معدن طلای هیرد استخراج و وارد چرخه فرآوری شده است.

گفتنی است این معدن یکی از بزرگترین و ارزشمندترین معادن تحت مدیریت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران است و به منظور استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت‌های موجود در معدن، اکتشافات اولیه در بخشی از آن تکمیل و منجر به شناسایی یک ذخیره حدود ۵ میلیون تنی کانسنگ طلا با عیار متوسط PPM  ۰.۹۲ شده که در حال حاضر بهره برداری از این قسمت با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد