رویدادها و گزارش های ویژه

محتشمی‌پور عنوان کرد:

روند رو به رشد نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳

روند رو به رشد نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳
پایگاه خبری معدن نیوز -معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز روند نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳ را روند رو به رشدی دانست و گفت: نسبت به سال گذشته تعداد شرکت‌ها در نمایشگاه افزایش یافته و موضوعات متنوع‌تری در این نمایشگاه ارائه شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز روند نمایشگاه ماینکس ۲۰۲۳ را روند رو به رشدی دانست و گفت: نسبت به سال گذشته تعداد شرکت‌ها در نمایشگاه افزایش یافته و موضوعات متنوع‌تری در این نمایشگاه ارائه شده است. 

رضا محتشمی‌پور افزود: نمایشگاه ماینکس فرصت خوبی برای ارائه عرضه و تقاضای فناوری در کشور در بخش معدن است و ما به این بستر نیاز داریم که بتوانیم ظرفیت‌های فناوری را در بخش معدن به شرکت‌های معدنی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: از یک سو نیاز بخش معدن و فرآوری مواد معدنی به فناوری در کشور زیاد است و از یک سو توانایی که در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات فنی و مهندسی در کشور وجود دارد. خوشبختانه این ظرفیت خوب این امکان را دارد تا در محلی مانند نمایشگاه ماینکس با یکدیگر تقاطع کنند و امیدوارم که اثر آن را ما در سال‌های آتی ببینیم.

محتشمی‌پور خاطر نشان کرد: خواهش من این است که روند برگزاری نمایشگاه‌ها رصد شود که چه اتفاقی با حضور شرکت‌ها افتاد و چه نیازهایی تامین شد و یا چه ظرفیت‌هایی شناسایی شد و ما هم از این اطلاعات استفاده خواهیم کرد.

در ادامه بیننده گزارش تصویری معدن‌نیوز با معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت باشید. 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد