حضور چادرملو در ایرانمتافو مسیر توسعه بازارهای صادراتی را هموار میکند

علی نصیری معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، حضور این شرکت در نمایشگاه بینالمللی ایرانمتافو ۲۰۲۵ را فرصتی کلیدی برای تقویت بازارهای صادراتی و تعامل با خریداران خارجی دانست و از توسعه برند چادرملو در بازار عراق و منطقه خلیج فارس خبر داد.
به گزارش معدننیوز، علی نصیری معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، حضور این شرکت در نمایشگاه بینالمللی ایرانمتافو ۲۰۲۵ را فرصتی کلیدی برای تقویت بازارهای صادراتی و تعامل با خریداران خارجی دانست و از توسعه برند چادرملو در بازار عراق و منطقه خلیج فارس خبر داد.
در حاشیه نمایشگاه بینالمللی ایرانمتافو ۲۰۲۵، علی نصیری معاون بازرگانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، با تأکید بر اهمیت حضور فعال شرکتهای فولادی در این رویداد گفت:
ایرانمتافو یکی از بزرگترین نمایشگاههای تخصصی زنجیره فولاد در ایران است و فرصتی استثنایی برای تعامل شرکتها، معرفی توانمندیها و ایجاد ارتباطات تجاری جدید فراهم میکند.
وی با بیان اینکه تمامی فعالان حوزه فولاد، از تولیدکنندگان مواد اولیه تا شرکتهای نهایی، در طول این نمایشگاه گرد هم میآیند افزود: چادرملو در این دوره با هدف گسترش بازارهای صادراتی و افزایش دید بینالمللی برند خود شرکت کرده است.
به گفته نصیری، برنامهریزی برای دیدارهای متعدد با خریداران خارجی در دستور کار این شرکت قرار دارد و طی روزهای آینده مذاکرات مهمی در این زمینه انجام خواهد شد.
او همچنین با اشاره به موفقیت چادرملو در بازار عراق گفت: شمش CMIC به عنوان نماد برند چادرملو در منطقه خلیج فارس شناخته میشود و در بازار عراق نیز جایگاه تثبیتشدهای دارد.
نصیری از گندله بهعنوان محصول دیگری یاد کرد که چادرملو در حال توسعه بازار آن است و حضور در ایرانمتافو را فرصتی برای معرفی بهتر این محصول دانست.
وی ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه امسال بتواند زمینهساز افزایش همکاریها و رشد صادرات در صنعت فولاد کشور شود. این نمایشگاه از ۲۹ آبان تا ۲ آذرماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.