براي پنجمين دوره متوالي؛

سايپا مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را کسب کرد

سايپا مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را کسب کرد

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از کسب مجدد عنوان نخست "رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش" خبر داد و گفت: بر اساس نظرسنجي شرکت بازرسي و کيفيت و استاندارد، گروه خودروسازي سايپا براي پنجمين بار متوالي مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را در سال جاري به خود اختصاص داده است.

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از کسب مجدد عنوان نخست “رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش” خبر داد و گفت: بر اساس نظرسنجي شرکت بازرسي و کيفيت و استاندارد، گروه خودروسازي سايپا براي پنجمين بار متوالي مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را در سال جاري به خود اختصاص داده است.   
به گزارش معدن نيوز ؛ فرامرز طاهري در گفت و گو با سايپانيوز خاطر نشان کرد: در عصر کنوني با توجه به پيچيدگي فضاي کسب و کار و رقابت بالاي بازار، لازمه بقا و پيشرفت شرکت ها، درک صحيح از مشتري و بازار با استفاده از اصول بازاريابي نوين مي باشد که در اين راستا گروه خودروسازي سايپا با در اختيار داشتن شبکه قوي، منسجم و گسترده موجبات رضايتمندي مشتريان را بيش از پيش فراهم کرده است.
وي مکانيزه شدن کامل عمليات فروش محصولات، حذف چک بانکي و اينترنتي نمودن پرداخت وجوه خريد خودرو، ايجاد مرکز پاسخگويي به مشتريان، برقراري ارتباط با مشتريان از طريق سامانه پيام کوتاه در هر مرحله از فرايند فروش، رويت وضعيت خودروي مشتري از طريق دسترسي به سايت اينترنتي شرکت را باعث برقراري ارتباط دو سويه با مشتريان و نمايندگي ها در جهت افزايش سرعت و رضايتمندي آن ها از خدمات فروش اعلام کرد.
مدير فروش و بازاريابي سايپا تاکيد کرد: تغيير رنگ و مدل خودروي ثبت نامي مشتري بنا به درخواست وي و ويرايش اطلاعات و آدرس مشتري توسط شبکه نمايندگان از طريق پورتال اينترنتي اقدامي ديگر در راستاي رضايتمندي مشتري است که با اجرا شدن آن گامي بزرگ در رفع نياز مشتريان و افزايش سطح رضايتمندي آن ها صورت پذيرفته است.
طاهري با اشاره به اينکه شرکت سايپا در حوزه خدمات نوين فروش و خلق ارزش براي مشتري پيشرو است تاکيد کرد: امکان خريد 24 ساعته، حذف بوروکراسي اداري و کاهش هزينه هاي ناشي از حذف آن، ايجاد شرايط يکسان و عادلانه براي همه و همچنين کاهش چشمگير سيکل زماني پذيرش پرونده و انتظار مشتري جهت دريافت خودرو، مراجعه به سازمان مرکزي فروش و کاهش چشمگير تعداد شکايات مشتريان و تصاحب 52 درصدي سهم بازار، از جمله نتايج حاصله در استفاده از خدمات نوين فروش توسط شرکت سايپا مي باشد.