پیام وجیه اله جعفری به مناسبت فرارسیدن سال 1402
سه شنبه 1 فروردين 1402 - 10:57:56

به گزارش معدن نیوز - پیام وجیه اله جعفری معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت فرارسیدن سال 1402

همنوا شدن صدا پای بهار طبیعت با بهار قرآن کریم، بی تردید برکات و موهبت هایی به همراه دارد که پروردگار متعال به هموطنان گرامی مان عطا کرده است. نوروز آغازی بر نو شدن و ماه مبارک رمضان شروعی بر خودسازی در میهمانی حق تعالی است.

خرسندیم که مجموعه ایمیدرو به همراه خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی در سالی که با نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" از سوی مقام معظم رهبری مزین شده بود، قدم هایی استوار در این مسیر برداشت و افقی تازه برای ایجاد تحرک در اقتصاد دانش بنیان گشود.


تدوین سند استقرار فناوری نسل چهار در کنار تقویت ارتباط با شرکت های فناور، بخشی از اقداماتی بود که در این مسیر رقم زده شد. تلاش برای ارتقای دانش بومی و همچنین ارزآوری بیش از 11 میلیارد دلاری (طی یازده ماه سال 1401) برای اقتصاد کشور، کارنامه ای است که ایمیدرو راهبری آن را برعهده داشت و بخش خصوصی و از جمله شرکت های بزرگ این حوزه، آن را به منصه ظهور رساندند.

اینجانب دست همراهان بخش خصوصی را در مسیر آبادانی و شکوفایی کشور به گرمی می فشارم و مراتب قدردانی خود و مجموعه ایمیدرو را از تمامی فعالان این بخش اعلام می دارم. چه بسا در این نوع همکاری است که توسعه زیرساخت ها در بخش های آب (4 خط انتقال آب از جنوب کشور به مرکز و نوار شرقی) و نیز فراهم سازی زمینه ایجاد بیش از 10هزار مگاوات ظرفیت جدید تولید برق برای بخش صنعت و معدن کشور، عینیت یافته است.

در این فرصت، طلیعه سال 1402 را خدمت تمامی هم میهنان گرامی، فعالان و تلاشگران حوزه معدن و صنایع معدنی تبریک عرض می کنم و در این تقارن با ماه مبارک رمضان، از پروردگار عالی مرتبه روزها و لحظاتی توام با نیک بختی برای یکایک عزیزان خواهانم.

وجیه اله جعفری
معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو

http://www.madannews.com/Fa/News/630581/پیام وجیه اله جعفری به مناسبت فرارسیدن سال 1402
بستن   چاپ