چادرملو در اندیشه پایانی خوش در آخرین بازی سال
پنجشنبه 25 اسفند 1401 - 09:51:12
ایرنا

به گزارش معدن نیوز -تیم فوتبال چادرملو اردکان در هفته بیست و ششم لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) امروز (پنجشنبه) ۲۵ اسفند در آخرین بازی سال ۱۴۰۱ در اصفهان میهمان تیم ون پارس نقش جهان است.

 هم‌اکنون تیم چادرملو اردکان که تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته اول است با ۳۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد و تیم ون پارس نقش جهان اصفهان با ۳۴ امتیاز بعد از چادرملو در مکان هفتم است و نزدیکی امتیاز ۲ تیم بر اهمیت و حساسیت مسابقه می‌افزاید.

در بالای جدول رده‌بندی نیز تیم‌های شمس آذر قزوین با ۵۲، استقلال خوزستان با ۳۸ و خیبر خرم‌آباد با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب اول تا سوم هستند و در ته جدول نیز تیم‌های شهرداری آستارا با ۲۱، خلیج فارس بندر ماهشهر با ۲۰ و چوکا تالش با ۱۷ امتیاز قرار دارند.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در آخرین بازی سال جاری خود و برای اینکه از رقبای مدعی بالای جدول عقب نماند و خود را به لیگ برتر فوتبال کشور نزدیک کند، اگر امروز در اصفهان بر میزبان پیروز شود که کار راحتی هم نیست تا رده دوم جدول می‌تواند صعود کند.

چادرملو فقط باید در فکر پیروزی باشد

در بالای جدول رده‌بندی لیگ دسته اول امتیازها خیلی به هم نزدیک است و هر تیم با یک لغزش و از دست دادن امتیاز جای خود را با تیم دیگر عوض می‌کند، بنابراین بازیکنان تیم چادرملو اردکان که از ظرفیت خوبی برخوردارند باید قدر لحظات دیدار خود را بدانند.

کارشناس فوتبال یزد گفت: تیم چادرملو در آخرین مسابقه خود در سال‌جاری با یک تیم خوب آن هم در شهر اصفهان بازی دارد که به دلیل نزدیکی امتیاز دو تیم هم برای یزدی‌ها و هم برای تیم اصفهانی، دیدار خیلی مهم و حساس است و هر تیمی پیروز شود خود را به بالای جدول می‌کشد.

علی‌محمد قادریان افزود: بازیکنان تیم چادرملو باید از همه ابتدای این دیدار در یک بازی منسجم و هماهنگ بر اساس نقاط ضعف حریف با ارائه یک بازی فنی و نه احساسی، مدیریت کنند که قطعا برای شکست میزبان آن هم در استادیوم فولادشهر کار سخت است.

وی اظهار کرد: تیم ون پارس نقش جهان اصفهان فقط در آخرین بازی سال خود به دنبال غلبه بر چادرملوست تا به بالای جدول رده‌بندی صعود کند و نکته‌ای که نباید بازیکنان چادرملو در طول این بازی حساس از آن غافل شوند ضد حمله‌های حریف است.

تیم فوتبال چادرملو اردکان در روز جمعه ۱۹ اسفندماه جاری در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول کشو در استادیوم شهید نصیری یزد مقابل تیم مدعی خیبر خرم آباد با کسب نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد و به رغم تلاش زیاد به پیروزی نرسید.

در لیگ دسته اول تیم‌های خیبر خرم‌آباد، پارس جنوبی‌جم، چوکا تالش، شهرخودرو مشهد، قشقایی شیراز (چادرملو اردکان)، آرمان‌گهر سیرجان، شمس‌آذر قزوین، خوشه طلایی ساوه، شاهین بندرعامری، استقلال ملاثانی (پرسپولیس خوزستان)، سایپا، دریا بابل، استقلال خوزستان، شهرداری همدان، ون‌پارس اصفهان، فجرسپاسی شیراز، مس شهر بابک و شهرداری آستارا حضور دارد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با خرید امتیاز باشگاه قشقایی شیراز در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور حضور پیدا کرد و همچنین سعید اخباری به عنوان سرمربی تیم فوتبال چادرملو برگزیده شد.

سه تیم یزد در لیگ فوتبال کشور

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌های یزدلوله و میرک‌ کیش مهریز در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد که قطعا سهم یزدی‌ها در سطح بالای این رشته قابل قبول نیست.

ظرفیت‌های بسیار خوبی در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد وجود دارد که اگر زمینه مشارکت صنایع و معادن در ورزش و این رشته‌ها حتی در چارچوب قوانین وضع شده فراهم شود شاهد یک تحول بزرگ و نقش‌آفرین در توسعه و تعالی فعالیت‌های مرتبط همراه با امور فرهنگی خواهیم بود.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد.


http://www.madannews.com/Fa/News/630526/چادرملو در اندیشه پایانی خوش در آخرین بازی سال
بستن   چاپ