مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی:
شرکت سنگ آهن مرکزی از بانوان کارآفرین حمایت می‌کند
دوشنبه 14 آذر 1401 - 15:35:44

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی کارآفرینان را موتورهای محرک جامعه خواند و گفت: شرکت سنگ آهن مرکزی این آمادگی را دارد که از کارآفرینان به ویژه بانوان کارآفرین حمایت کند.

مجتبی حمیدیان پیرامون دوره کارآفرینی بانوان با بیان این مطالب اظهار کرد: کارآفرینی در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تقریباً  هیچ کشوری بدون حضور کارآفرینان، آینده اقتصادی روشنی نخواهد داشت.

وی با تاکید بر حمایت شرکت سنگ آهن از بانوان کارآفرین و آموزش کسب و کار افزود: ما بر این عقیده ایم که کارآفرینی را می‌توان آموزش داد و بیش از آن‌که کارآفرینی ذاتی باشد، در عین حالی که این هم بخشی از کارآفرینی است، مجموعه‌ای از مهارت‌هاست که نیاز به آموزش دارد و شیوه ای از تفکر را در انسان ها ایجاد می‌کند که موجب بروز استعدادها می شود.

حمیدیان تصریح کرد: آموزش کارآفرینی مُهرِ باطلی بر این ادعاست که استعدادِ کارآفرینی در افراد پدیده‌ای ذاتی‌ است.

وی اضافه کرد: آموزش کارآفرینی ضمن تمرکز بر چگونگی طراحی محصول، شیوۀ تعامل با مشتری و اندازه‌گیری کسب‌وکار را نیز به افراد آموزش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی راه‌اندازی انواع کسب‌وکارهای خدماتی، تجاری و آموزشی را از جمله آموزش های لازم برای کارآفرینی دانست و گفت: آموزش نحوه توسعۀ کسب‌وکارها، ایده‌یابی برای سرمایه‌گذارانی که ‌دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار جدید هستند، تدوین طرح تجاری و مدل کسب‌وکار، تدوین برنامۀ بازاریابی کسب‌وکارها واموزش درزمینۀ تجاری‌سازی ایده‌ها از دیگر آموزش ها در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اموزش های جامع وکامل، علاوه بر پیشرفت بانوان در زمینه اقتصادی شاهد پیشرفت فرهنگی واجتماعی در سطح شهرستان باشیم.

گفتنی است این دوره با تاکید مدیر عامل شرکت سنگ اهن مرکزی برای حمایت از بانوان کارافرین و اموزش مدیریت کسب وکار و تارگت مارکت برگزار شد و طی فراخوانی حدود ۳۰۰نفر ازبانوان در این طرح ثبت نام کردند که ۲۰۰نفر از آنها در مصاحبه مورد تایید قرار گرفتند و در حوزه کارآفرینی به مدت دو ماه آموزش خواهند دید.


http://www.madannews.com/Fa/News/629041/شرکت سنگ آهن مرکزی از بانوان کارآفرین حمایت می‌کند
بستن   چاپ