رییس خانه معدن:
موفقیت مس نتیجه عملکرد مدیریت کلان شرکت است
پنجشنبه 19 اسفند 1400 - 09:43:17
مس پرس

به گزارش معدن نیوز -رییس خانه معدن ایران با تاکید براینکه موفقیت مس برگرفته از نگاه خاص و مدیریت کلان آن است، گفت: همانطور که شرکت مس خود را برای آینده دور آماده می کند، باید استراتژی خود را در بخش معدن نیز به این سمت و در راستای پیشرفت سوق دهیم.

 محمدرضا بهرامن رییس خانه معدن ایران  در پنل تخصصی بررسی استراتژی کلان کشور در معادن و صنایع معدنی در چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیر آهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاه به تولید و بازار ، افزود: از سال 2035 تا 2050 با کمبود مواد معدنی برای صنایع دنیا مواجه می شویم.

وی گفت: باید شرایط را برای آینده فراهم کنیم و مدل‌های توسعه‌ای را در صنعت و زیرساخت‌های لازم در بخش‌های صنعت، استخراج و اکتشاف را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: صنعت به ما اجازه می‌دهد تا در بخش معدن زنجیره را به معنای واقعی اجرا کنیم.

بهرامن با اشاره به اینکه اگر صنعت را در اختیار معدن قرار دهیم مطمئنا موفق عمل خواهیم کرد، گفت: ما ضعف بزرگی بین صنعت و معدن داریم و ارتباط ما با بخش دانشگاهی بسیار کم است و در این بخش سرمایه‌گذاری نکرده‌ایم و تمام فعالان بخش  در هر حوزه چه خصوصی چه دولتی باید با شناخت ابزار های توسعه‌ای خود را همگام کنند.

رییس خانه معدن ایران در ادامه افزود: ما ارتباط بازرگانی و دیپلماسی اقتصادی در بخش معدن نداریم و باید این موضوع را برای خود تعریف کنیم در غیر این صورت از دنیا در 2050 دور خواهیم ماند، بنابراین باید استراتژی را برای ایجاد جایگاه در بازار‌های جهانی تعریف کنیم.


http://www.madannews.com/Fa/News/624158/موفقیت مس نتیجه عملکرد مدیریت کلان شرکت است
بستن   چاپ