سایر

کاروان عاشقان روح ا... ذوب آهن اصفهان راهی مرقد امام خمینی (ره ) شد

کاروان عاشقان روح ا... ذوب آهن اصفهان راهی مرقد امام خمینی (ره ) شد
پایگاه خبری معدن نیوز -در ادامه برنامه ها و مراسم مختلف مربوط به گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در ذوب آهن اصفهان کاروان زیارتی ،معنوی عاشقان روح ا... این مجتمع عظیم صنعتی متشکل از ۱۲۰ نفر از کارکنان و بازنشستگان شرکت شنبه ۱۳ خرداد ماه عازم مرقد امام خمینی در تهران شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -در ادامه برنامه ها و مراسم مختلف مربوط به گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در ذوب آهن اصفهان کاروان زیارتی ،معنوی عاشقان روح ا... این مجتمع عظیم صنعتی متشکل از ۱۲۰ نفر از کارکنان و بازنشستگان شرکت  شنبه ۱۳ خرداد ماه عازم مرقد امام خمینی در  تهران شدند.

همکاران اعزامی بعد از تجدید پیمان با دو شهید گمنام آرمیده در شرکت و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجدالزهرا (س) توسط سه دستگاه اتوبوس راهی تهران شده تا بعد از توقف در مسجد مقدس جمکران در قم در صبح روز ۱۴ خردادماه با پیوستن به دریای عظیم زائران امام خمینی (ره) در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت نمایند.

 سرهنگ فرهمند فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت در گفتگو با خبرنگار اتشکار گفت: برنامه های مختلف بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی در ذوب آهن اصفهان با همکاری شورای فرهنگی شرکت انجام گردید. برنامه اعزام کاروان زیارتی مرقد امام خمینی (ره)  نیز با همکاری این شورا  و با محوریت  بسیح شهید تندگویان شرکت انجام می گیرد.

وی افزود: این بیست وپنجمین  حضور همکاران ذوب آهنی در مراسم ملی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) است که به منظور  تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی و امام  و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای انجام می شود‌. کاروان اعزامی با حضور دراین مراسم با شکوه به سخنان و رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی گوش جان می سپارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد