فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد خوزستان مطرح کرد:

محدودیت برق یکی از مهم‌ترین چالش های پیش روی صنعت فولاد

محدودیت برق یکی از مهم‌ترین چالش های پیش روی صنعت فولاد
پایگاه خبری معدن نیوز -چهارمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -چهارمین جلسه کمیته راهبری با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، قائم‌مقامان مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه و امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی و جمعی از معاونان و مدیران شرکت فولاد خوزستان روز سه‌شنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی برگزار شد. 

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این جلسه گفت: اگر ما بخواهیم سه شاخص مهم بهره‌برداری را نام ببریم، می توان به کاهش مصرف نسوز و مصرف الکترود، کیفیت محصول نهایی و برق اشاره نمود. 

ابراهیمی اظهار داشت: کاهش قیمت ورق، کاهش قیمت اسلب در بازار خارجی و داخلی را به همراه داشته که نیاز است با استفاده از طرح برش اسلب، این چالش جبران شود. 

ابراهیمی گفت: چالش محدودیت برق یکی از مهم ترین چالش های پیش روی ماست باید با درایت این مساله مدیریت شود تا توقفات تولید آسیب کمتری به ما وارد نماید.
 
ابراهیمی با تشکر از برگزارکنندگان کانون جانشین پروری گفت: معاونان و مدیران برای تعیین جانشینان خود، از استانداردهای کانون یادشده به عنوان یک سند استفاده نمایند. 

وی ادامه داد: در انتخاب و پرورش سر شیفت‌ها باید تمهیداتی اندیشیده شود تا توجه به مسئولیت محول شده و تعهد کاری آنان به مدد ما بیاید. 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: متولی بازدیدها از شرکت، واحد روابط عمومی بوده و برای این امر حتما پیش از بازدیدها با واحد روابط عمومی هماهنگی لازم انجام شود. 

در حوزه لجستیک گروه فولاد خوزستان، می‌توان برای پیاده سازی موارد کلی و جزئی و برون‌سپاری آن، نقشه‌ مدونی برنامه ریزی شود. مجمع شرکت فولاد خوزستان، در هفته سوم تیرماه سال جاری انجام خواهد شد. 

مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: در حوزه رفاهی اقدامات فراوانی انجام شده و جزئیات آن در آینده به اطلاع کارکنان خواهد رسید. 

وی در پایان از زحمات گروه راهبری تشکر نموده و برای تمامی ارکان گروه آرزوی پیروزی و بهروزی نمود. 

گفتنی است، در جلسه یاد شده مصوبات صورتجلسات قبلی بررسی و معاونت‌های منابع انسانی و امور اجتماعی، خرید، فروش و بهره‌برداری به ارائه گزارش عملکرد پرداختند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد