رویدادها و گزارش های ویژه

با همکاری شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران برگزار می‌شود؛

دوشنبه‌های استارتاپی با رویکرد هوشمندسازی معادن

دوشنبه‌های استارتاپی با رویکرد هوشمندسازی معادن
پایگاه خبری معدن نیوز -مشاور مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه هوشمندسازی در معدن و صنایع معدنی با ارائه ۸ تیم به سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مشاور مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران گفت: رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه هوشمندسازی در معدن و صنایع معدنی با ارائه ۸ تیم به سرمایه‌گذاران برگزار خواهد شد.

سینا علی‌محمدی با اشاره به اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، رویداد دوشنبه‌های استارتاپی در حوزه هوشمندسازی در معدن و صنایع معدنی را با ارایه ۸ تیم به سرمایه‌گذاران برگزار خواهد کرد، گفت: این رویداد استارتاپی روز دوشنبه مورخ 8 خرداد 1402 ساعت 10 صبح در محل تهران،‌ میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، خیابان زاینده‌رود شرقی، شماره 24، صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

مدیر دفتر تهران شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران تصریح کرد: حضور برای تمامی علاقه‌مندان در این رویداد استارتاپی آزاد و رایگان است و حتی امکان حضور در این رویداد به صورت مجازی از طریق لینک https://online.inif.ir/w/1/demoday  فراهم شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد