سایر

تداوم همیاری خانواده ذوب آهن اصفهان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

تداوم همیاری خانواده ذوب آهن اصفهان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
پایگاه خبری معدن نیوز -در ادامه حضور فعال مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان در امر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان در سال‌های گذشته و سال جاری، این همکاری جلوه وسیع و زیباتری به خود گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -در ادامه حضور فعال مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان در امر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان در سال‌های گذشته و سال جاری، این همکاری جلوه وسیع و زیباتری به خود گرفت.

در هفتمین روز ماه مبارک رمضان، مهدی بهرامی معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی، محمد اعتباری مشاور معاون فروش و جمعی از کارکنان ذوب آهن اصفهان در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت شرکت کردند و با پرداخت کمک‌های قابل توجه خود در امر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان مشارکت کردند.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت در این برنامه با اشاره به سابقه طولانی و منحصر به فرد ذوب آهن اصفهان در انجام مسئولیت‌های اجتماعی در سطح منطقه، استان و کشور به تشریح بخشی از این اقدامات پرداخت. وی در این زمینه به اقدامات بهداشتی، درمانی، محیط زیستی و فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شرکت اشاره نمود.

مهدی بهرامی با ذکر تلاش‌های مختلف شرکت در خدمت به نیازمندان به مشارکت مدیریت و کارکنان ذوب آهن اصفهان در امر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان در سال‌های گذشته اشاره کرد و کمک نقدی ذوب آهن جهت این امر خیر را اهدا نمود. وی گفت: این حضور و اختصاص کمک‌های لازم در برنامه‌های بعدی ادامه خواهد داشت.

معاون پشتیبانی و خدمات اجتماعی شرکت از صدا و سیمای استان و خیرین مختلف که زمینه جمع آوری کمک‌های سازمان‌ها و مردم را فراهم نموده اند تشکر نمود.

در این برنامه تعدای از همکاران ذوب آهنی که به همراه خانواده‌های شان نیز شرکت کرده بودند کمک‌های نقدی خود را ارایه نمودند.

محمد اعتباری خیر مدرسه ساز و مشاور معاون فروش ذوب آهن اصفهان نیز که در این برنامه حضور داشت با اختصاص مبلغ قابل توجهی از طرف خود و اعضای خانواده جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان، متعهد گردید که در زمینه اشتغال ۱۰ نفر از زندانیان آزاد شده که شغل مشخصی ندارند اقدام کند. در این برنامه مبالغ لازم برای ازادی ۳ نفر از زندانیان جمع آوری شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد