صنایع معدنی

حمایت دادگستری اصفهان از ذوب آهن در راستای حذف موانع تولید

حمایت دادگستری اصفهان از ذوب آهن در راستای حذف موانع تولید
پایگاه خبری معدن نیوز -حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان در دیدار نوروزی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به نامگذاری سال جدید به «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: حمایت قضایی از واحدهای تولیدی از سال ۸۶ در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، آغاز و طی سالیان گذشته ادامه یافته و برکات ارزشمندی داشته است؛ به طوری که مطابق آمار، در هر سال چند هزار واحد تولیدی تعطیل در سطح کشور به چرخه تولید باز می گردد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -حجت الاسلام والمسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان در دیدار نوروزی با مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به نامگذاری سال جدید به «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری اشاره و بیان داشت: حمایت قضایی از واحدهای تولیدی از سال ۸۶ در قالب کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، آغاز و طی سالیان گذشته ادامه یافته و برکات ارزشمندی داشته است؛ به طوری که مطابق آمار، در هر سال چند هزار واحد تولیدی تعطیل در سطح کشور به چرخه تولید باز می گردد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی در دادگستری استان، حمایت از تولید و اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است و در سال گذشته در قالب برگزاری جلسات ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان در سال ۱۴۰۱ مشکلات ۹۷ واحد صنعتی و تولیدی، بررسی و تصمیماتی جهت رفع موانع تولید و تثبیت ۲۳ هزار اشتغال، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و کمک به حل مشکلات فی‌مابین بانک‌ها و واحدهای تولیدی اتخاذ گردید.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: در خصوص شرکت ذوب آهن اصفهان نیز با توجه به حجم تولیدات و خدمات این شرکت که در سطح کشور اثرگذار است، حمایت ها بیشتر خواهد بود و ضمن رعایت اصل بی طرفی قضایی تلاش می‌شود موانعی که در مسیر تولید این شرکت وجود دارد برطرف گردد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان تأکید کرد: در نحوه اجرای احکام قضایی مربوط به واحدهای صنعتی و تولیدی به گونه ای عمل می شود که هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

مدیرعامل ذوب آهن در این دیدار گزارشی از شرایط تولید و طرح های توسعه این شرکت ارائه داد و گفت: تولید و تحول، اولویت های اصلی این مجتمع عظیم صنعتی هستند و تلاش می کنیم در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری شده است، بتوانیم تمام ظرفیت های تولیدی این شرکت را فعال کنیم.

مهدی کوهی اظهار کرد: ذوب آهن در نیم قرن گذشته در راستای ساخت داخل و بومی سازی پیشتاز بوده و در حال حاضر ۸۵ درصد قطعات  و تجهیزات مورد نیاز خود را با اتکاء به توان و دانش کارکنان خود می سازد و در این زمینه به سایر صنایع نیز خدمات ارائه می کند.

وی افزود: تامین پایدار مواد اولیه و خود تامینی در بخش انرژی دو موضوع بسیار مهم برای افزایش تولید هستند که ذوب آهن در هر دو زمینه اقدمات خوبی را آغاز کرده است و امیدوارم با حمایت مسئولین بتوانیم این مجتمع عظیم صنعتی را به جایگاه واقعی خود در صنعت کشور برسانیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد