رویدادها و گزارش های ویژه

ایجاد "مرکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران" توسط فولاد مبارکه

ایجاد "مرکز نوآوری در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران" توسط فولاد مبارکه
پایگاه خبری معدن نیوز -معاون توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از در اختیار قرار دادن فضایی از پارک دانشگاه تهران به فولاد مبارکه خبر داد؛ فولاد مبارکه در بحث تحول دیجیتال یک چالش عمده‌ای دارد که می‌خواهد یک مرکز نوآوری را در بزرگترین و جامع‌ترین دانشگاه کشور بگذارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -معاون توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از در اختیار قرار دادن فضایی از پارک دانشگاه تهران به فولاد مبارکه خبر داد؛ فولاد مبارکه در بحث تحول دیجیتال یک چالش عمده‌ای دارد که می‌خواهد یک مرکز نوآوری را در بزرگترین و جامع‌ترین دانشگاه کشور بگذارد.

ایرج اله‌دادی؛ معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد: وزارت علوم، مدت‌ها است که از موضوع یارانه تجاری‌سازی حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: امسال در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش که در آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد، معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم به‌صورت واقعی اسناد و قراردادهای یارانه تجاری‌سازی را با شرکت‌ها و فناوران زیربط امضا کرد.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تصریح کرد: در این نمایشگاه با حضور سرمایه‌گذاران، فناوران و وزارت علوم، قراردادهای سه‌جانبه‌ای به امضا رسید بنابراین موضوع یارانه‌ تجاری‌سازی، حمایتی است که وزارت علوم به‌واسطه سرمایه‌گذاران برای حمایت از فناوران برتر و صاحبان محصول انجام می‌دهد.

اله‌دادی درباره برنامه‌های جاری پارک علم و فناوری تصریح کرد: از سال 1394 که بحث رویش و شکوفایی هسته‌ها در پارک ایجاد شد، پارک علم و فناوری به دنبال حل مشکلات دستگاه‌ها به عنوان مثال شرکت نفت فلات قاره، شرکت ملی حفاری ایران یا اپراتورها یا شرکت فولاد مبارکه و ... بوده است.

معاون توسعه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: به عنوان مثال ما ساختمان و فضایی را در اختیار فولاد مبارکه اصفهان قرار داده‌ایم که با حق بهره‌برداری خود، ساختمانی می‌سازد که 1.5 سال ساخت بنای آنها به طول خواهید کشید تا مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد مبارکه را در اینجا احداث کند. این بدان معناست که فولاد مبارکه در بحث تحول دیجیتال یک چالش عمده‌ای دارد که می‌خواهد یک مرکز نوآوری را در بزرگترین و جامع‌ترین دانشگاه کشور بگذارد.

اله‌دادی تأکید کرد: شرکت‌ها در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران محصولاتی را تولید می‌کنند که بتواند خلأ تحریم‌ها و واردات و خلأ گرانی و ارز را در کشور تا حدودی برطرف کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد