ورزش بنگاه ها

گام بلند تیم والیبال چادرملو اردکان برای حضور در لیگ برتر

گام بلند تیم والیبال چادرملو اردکان برای حضور در لیگ برتر
پایگاه خبری معدن نیوز -تیم والیبال چادرملو اردکان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول باشگاه های کشور را با نتیجه سه بر یک به سود خود مقابل تیم رازین پلیمر به پایان برد تا بخشی از مسیر حضور در لیگ برتر را هموار سازد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - تیم والیبال چادرملو اردکان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول باشگاه های کشور را با نتیجه سه بر یک به سود خود مقابل تیم رازین پلیمر به پایان برد تا بخشی از مسیر حضور در لیگ برتر را هموار سازد.

در مسابقه دور رفت مرحله نیمه‌ نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری آ دسته یک مردان ایران تیم چادرملو اردکان در دست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای ۲۵ ـ ۲۲، ۲۷ ـ ۲۵ و ۲۵ ـ ۱۷ بر حریف پیروز شد و فقط دست دوم را با نتیجه ۲۵ ـ ۲۲ به حریف واگذار کرد.

طبق برنامه اعلامی فدراسیون والیبال دیدار برگشت این دو تیم ساعت ۱۵ فردا (پنجشنبه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم روز شنبه ۱۳ اسفندماه جاری تیم‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند و در مجموع تیم برنده راهی مسابقه نهایی می‌شود.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور را تیم‌ گل‌گهر سیرجان کرمان و دخانیات تهران برگزار کردند که بازی با برد سیرجانی ها همراه شد و این تیم نیز یک گام به دیدار نهایی این رقابت‌ها نزدیک شد.

بازیکنان تیم والیبال چادرملو اردکان برای رسیدن به بازی نهایی و صعود به لیگ برتر کشور درفصل جاری در دیدار برگشت مسابقه حساسی مقابل حریف دارند و باید برای تحقق هدف با دقت و هوشیاری مسابقه خود را برگزار کنند.

سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور در دو گروه مقدماتی از ۲۱ شهریورماه امسال زیرنظر فدراسیون آغاز شد که تیم‌های گروه الف این رقابت ها درنا ارومیه، شمس، مقاومت بسیج، نصر امید، توپکا بابلسر، مس سونگون، کندوان شمال نور، زرین اسکان میاندوآب، عقاب نهاجا، طلوع سیپد باران انزلی و ملوان تهران بودند.

همچنین در گروه ب تیم‌های رازین پلیمر، مس شهربابک، رعد پدافند هوایی، والیبال میبد، گل‌گهرسیرجان، دخانیات، افق قم، چادرملو اردکان، مهر ماه‌ اسپادانا اصفهان، شهرداری شهریار نهران و فولاد مبارکه سپاهان حضور دارد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود کردند که در مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان رقابت تیم های راه یافته به این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۱ به صورت تک مسابقه است و قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال کشور در سال ۱۴۰۲ را به دست می‌آورند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار را زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد