رویدادها و گزارش های ویژه

اولین نمایشگاه گردشگری و ژئوتوریسم ایمپاسکو؛ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های معدنی و گردشگری

اولین نمایشگاه گردشگری و ژئوتوریسم ایمپاسکو؛ فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های معدنی و گردشگری
پایگاه خبری معدن نیوز -اولین نمایشگاه گردشگری و ژئوتوریسم معادن مجتمع‌های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور ۳۷۰ شرکت داخلی در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران امروز سه شنبه ۱۸ بهمن آغاز به کار کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -اولین نمایشگاه گردشگری و ژئوتوریسم معادن مجتمع‌های تابعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با حضور ۳۷۰ شرکت داخلی در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران امروز سه شنبه ۱۸ بهمن آغاز به کار کرد.

نمایشگاه گردشگری و ژئوتوریسم معدنی را می‌توان به عنوان گامی مثبت و فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های معدنی و مزیت‌های گردشگری ۱۰ مجتمع معدنی شرکت ایمپاسکو به جامعه گردشگری در نظر گرفت.

خلق سرمایه‌های جدید برای توسعه گردشگری معدنی، افزایش اشتغال و کسب درآمد در مناطق معدنی قدیمی و کمتر توسعه یافته و معرفی پتانسیل‌های ژئوتوریسم معدنی در استان‌های مختلف از جمله اهداف شرکت ایمپاسکو از مشارکت در این رویداد نمایشگاهی است.

گفتنی است در این نمایشگاه علاوه بر حضور مراکز دارای مجوز گردشگری سلامت، شرکت کنندگان خارجی از کشورهای قطر، ژاپن، اندونزی، تاجیکستان، قزاقستان، مالزی، روسیه و ونزوئلا حضور یافته‌اند و نمایشگاه تا ۲۱ بهمن ماه ادامه خواهد یافت.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد