ورزش بنگاه ها

تیم والیبال چادرملو اردکان بر گل گهر سیرجان غلبه کرد

تیم والیبال چادرملو اردکان بر گل گهر سیرجان غلبه کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - تیم والیبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی تیم گل گهر سیرجان کرمان را با نتیجه سه بر یک شکست داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - تیم والیبال چادرملو اردکان یزد در دیداری خانگی تیم گل گهر سیرجان کرمان را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

 این مسابقه در چارچوب هفته بیست و دوم گروه ب مسابقات لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور روز جمعه در سالن آیت‌الله خاتمی شهرستان اردکان برگزار شد.

در این مسابقه که با حضور جمعی از تماشاگران برگزار شد، تیم چادرملو اردکان در دست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۸ بر ۲۶ بر تیم گل گهر سیرجان پیروز شد.

همچنین بازیکنان تیم گل گهر سرجان تنها در دست دوم این دیدار موفق شدند حریف خود تیم چادرملو اردکان را با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ شکست دهند

این مسابقه را ناظر فنی یونس حسن‌زاده، ناظر داوری حمید حق‌بین، داور اول مرتضی اکرمی و داور دوم مهرداد شوشتری بود و تیم چادرملو اردکان با این برد خانگی با ۴۳ امتیاز در صدر گروه خود قرار گرفت.

سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور در دو گروه مقدماتی از ۲۱ شهریورماه جاری آغاز شده و زیرنظر فدراسیون و همکاری باشگاه‌ها پیگیری می‌شود. ‌

تیم‌های گروه الف شامل درنا ارومیه، شمس، مقاومت بسیج، نصر امید، توپکا بابلسر، مس سونگون، کندوان شمال نور، زرین اسکان میاندوآب، عقاب نهاجا، طلوع سیپد باران انزلی و ملوان تهران است.

همچنین در گروه ب تیم‌های رازین پلیمر، مس شهربابک، رعد پدافند هوایی، والیبال میبد، گل‌گهرسیرجان، دخانیات، افق قم، چادرملو اردکان، مهر ماه‌ اسپادانا اصفهان، شهرداری شهریار نهران و فولاد مبارکه سپاهان حضور دارد.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کندو مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۱ به صورت تک مسابقه است.

قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال کشور در سال ۱۴۰۲ را به دست می‌آورند.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی ، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار را زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد