فولاد و آهن

ایران رتبه هفتم تولیدکنندگان فولاد جهان را دارد

ایران رتبه هفتم تولیدکنندگان فولاد جهان را دارد
پایگاه خبری معدن نیوز -وزیر صنعت، معادن و تجارت وضعیت تولیدات صنعتی و معدنی کشور را بسیار مناسب دانست و اعلام کرد : در بین ۱۰ کشوری که بیشترین تولید فولاد را در جهان دارند، ایران به رتبه هفتم ارتقا یافته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -وزیر صنعت، معادن و تجارت وضعیت تولیدات صنعتی و معدنی کشور را بسیار مناسب دانست و اعلام کرد : در بین 10 کشوری که بیشترین تولید فولاد را در جهان دارند، ایران به رتبه هفتم ارتقا یافته است.

سیدرضا فاطمی امین روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در طول سال ۲۰۲۲ میلادی رشد تولید فولاد در ایران در میان ۱۰ کشوری که به لحاظ میزان فولاد برتر هستند، بیشترین رشد را داشته است و ما بیشترین رشد را در میان ۱۰ کشور برتر تولید فولاد داشتیم.

فاطمی‌امین بیان کرد: در مورد موضوع خودروها گفت: در زمینه خودرو طرحی در دولت بررسی و نهایی شده است که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس این طرح، خودروهایی که در مناطق آزاد تردد می‌کنند با شرایطی که هفته آینده به دقت اعلام خواهم کرد این مجوز را خواهند داشت که شماره‌گذاری شوند و در کل کشور مورد استفاده قرار بگیرند که می تواند کمکی باشد برای افزایش عرضه در بازار باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد