اخبار استان ها

رئیس صمت قم مطرح کرد؛

واگذاری ۱۱ معدن در بهمن‌ماه

واگذاری ۱۱ معدن در بهمن‌ماه
پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که ۳۰ نفر شرکت کردند و ۱۹ معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده‌ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده‌ نزدیک در همین ماه واگذار می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که ۳۰ نفر شرکت کردند و ۱۹ معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده‌ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده‌ نزدیک در همین ماه واگذار می‌شود.

اکبر ابدالی روز شنبه 8 بهمن‌ماه در جلسه شورای معادن استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، از امضای تفاهم نامه سه جانبه‌ استانداری، معاونت معادن وزارت صمت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی خبرداد و افزود: در این تفاهم نامه برخی دغدغه‌های مطرح شده در زمینه فرآوری و محیط زیستی مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به نتایج مزایده دی‌ماه امسال، مطرح کرد: ۶۶ معدن و محدوده به مزایده گذاشته شد که ۳۰ نفر شرکت کردند و ۱۹ معدن به افراد برنده واگذار شد و بخشی از محدوده‌ها و معادن هم تجدید مزایده شده است که در آینده‌ نزدیک در همین ماه واگذار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از اکتشاف محدوده‌های فلزی در استان خبر داد و گفت: این محدوده‌ها از جنس آهن، طلا، مس و نقره است که در اولویت کاری سازمان صمت استان قرار دارد چرا که ارزش افزوده و ثروت بیشتری را جذب استان می‌کند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد