رویدادها و گزارش های ویژه

کسب عنوان شرکت برتر ایران از نظر رشد سریع توسط صبا فولاد خلیج‌فارس

کسب عنوان شرکت برتر ایران از نظر رشد سریع توسط صبا فولاد خلیج‌فارس
پایگاه خبری معدن نیوز -در بیست و پنجمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع را به دست آورد و با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه به احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس از این شرکت تجلیل و قدردانی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -در بیست و پنجمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع را به دست آورد و با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه به احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج‌فارس از این شرکت تجلیل و قدردانی شد.

همایش بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI100) با حضور مسئولین و مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ و پیشرانان اقتصاد کشور برگزار شد.

در این همایش نتایج بررسی‌های کارشناسی مرکز رتبه‌بندی شرکت‌های برتر سازمان مدیریت صنعتی ایران در خصوص 500 شرکت بزرگ کشور اعلام و 100 شرکت برتر ایران معرفی شدند.

بر اساس گزارش گروه کارشناسی این مرکز رتبه‌بندی در سال 1401، شرکت صبا فولاد خلیج فارس توانست عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع را به دست آورد و در میان 100 شرکت برتر ایران قرار گرفت.

در آیین تجلیل از برترین‌های این همایش، با اهدای لوح سپاس و تقدیرنامه به احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس، از مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت قدردانی به عمل آمد.




   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد