ورزش بنگاه ها

توصیف مربی گل‌گهر از رمز پیروزی مقابل تراکتور

توصیف مربی گل‌گهر از رمز پیروزی مقابل تراکتور
پایگاه خبری معدن نیوز -مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است دیدار این تیم برابر تراکتور یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر خواهد بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است دیدار این تیم برابر تراکتور یکی از دیدارهای جذاب لیگ برتر خواهد بود.

سعید الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر در کنفرانس خبری پیش از مصاف با تراکتور با اشاره به دوران حضور قلعه‌نویی در تبریز و خوشحالی کادر فنی سابق تراکتور از بازگشت به تبریز اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: خیلی خوشحالیم که دوباره به تبریز شهر برگشتیم. آقای قلعه‌نویی و ما خاطرات خوبی از شهر تبریز، تیم تراکتور و مردم این شهر داریم. برگشتن به این شهر و دیدن مردم تبریز، خاطرات خوبی را برای ما زنده می‌کند و حس خوبی به ما می‌دهد. امیدواریم تراکتور در ادامه راه موفق شود چون می‌دانیم چه تیم محبوبی است و چقدر هواداران شهر تبریز علاقمند به تیم هستند و چقدر این تیم برای مردم مهم است.

الهویی سپس درباره شرایط فنی مسابقه اضافه کرد: فکر می‌کنم که بازی فردا یک بازی سخت و تاکتیکی برای هر دو تیم است. بعد از تغییر سرمربی تراکتور ما غیر از اینکه در سیستم و چیدمان تیم تغییر می‌بینیم در مدل بازی کردن این تیم هم تغییر می‌بینیم. نکته‌ای که در این تیم ایجاد شده اینکه این تیم با شدت و فشار بیشتر پرسینگ را از بالا انجام می‌‎دهد و در واقع کلید بازی فردا حول همین محور است. چون هم تراکتور در پرسینگ خوب است و هم ما. خلاقیت در جلوی زمین این تیم و همینطور ما وجود دارد. 

بخش بعدی صحبت‌های الهویی اینطور مطرح شد: فکر می‌کنم یک بازی خوب و تاکتیکی را شاهد خواهیم بود و هواداران از دیدن این بازی لذت خواهند برد.

او درباره غایبان گل گهر در شروع نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: ما چند مصدوم داریم که کادر پزشکی روی آنها کار می‌کند. امیدواریم که شرایط بازی کردن پیدا کنند. تا قبل از بازی شرایط آنها مشخص می‌شود. امیدوارم فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و در کنار آن نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم تا در مسیر حرکتی‌مان به جایگاه مناسبی دست پیدا کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد