ورزش بنگاه ها

مس‌سونگون صدتایی شد

مس‌سونگون صدتایی شد
پایگاه خبری معدن نیوز -تیم مس‌سونگون ورزقان با پیروزی پرگل مقابل فرش‌آرا مشهد شمار گل‌های این فصل خود را به بیش از ۱۰۰ گل رساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -تیم مس‌سونگون ورزقان با پیروزی پرگل مقابل فرش‌آرا مشهد شمار گل‌های این فصل خود را به بیش از ۱۰۰ گل رساند.

تیم مس‌سونگون ورزقان با پیروزی پنج بر صفر مقابل فرش‌آرا مشهد در چارچوب هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه های کشور شمار گل های خود را در فصل جاری رقابت‌ها به عدد ۱۰۲ برسانند و رکورد منحصربه‌فرد را در طی این دوره از رقابت ها از آن خود کنند.

اکنون لاله‌های نارنجی آذربایجان آمار خیره‌کننده‌ای را به خود اختصاص داده‌اند و با به ثمر رساندن ۱۰۲ گل در طول ۲۱ مسابقه میانگین حداقل پنج گل زده در هر بازی را به ثبت رسانده‌اند که این موضوع بر تن هر تیمی که قرار باشد در مقابل مس قرار بگیرد خوف و وحشت می‌اندازد.

اما مهدی جاوید کسی است که نقش‌بسزایی در ثبت این آمار برای مسی‌ها داشته است، کاپیتان مس با به ثمر رساندن ۳۲ گل در طول این تعداد بازی حدود ۳۰ درصد از مجموع گل های تیمش را به ثمر رسانده و در باز کردن دروازه حریفان مس نقش اساسی را ایفا کرده است.

اکنون پنج هفته تاپایان این دوره از رقابت‌ها باقی‌مانده است و مسی‌ها تنها ۶ امتیاز با کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در لیگ‌برتر فوتسال فاصله دارد و می‌خواهد جشن و شیرینی ۱۰۰ تایی شدن تعداد گل‌هایش را با بالا بردن جام قهرمانی تکمیل کنند.

گفتنی است، شاگردان تقی‌پور در طی هفته های بیست‌ودوم تا بیست‌وششم لیگ‌برتر به ترتیب با تیم های؛ فولاد زرند ایرانیان، کراپ الوند، آنا صنعت پاسارگاد قم، گیتی پسند اصفهان و سن‌ایچ ساوه دیدار خواهد کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد