اقتصاد و صنعت

فعال شدن ۸ مرکز تجاری ایران در قاره آفریقا

فعال شدن ۸ مرکز تجاری ایران در قاره آفریقا
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران می‌گوید شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری ایران در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران می‌گوید شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری ایران در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده است.

مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت ایران می‌گوید شبکه‌ای از هشت مرکز تجاری در سرتاسر قاره آفریقا فعال شده و به ارائه طیف وسیعی از خدمات به شرکت‌های تولیدی و صادراتی که بنای حضور در بازار آفریقا را دارند، می‌پردازند.

سید محمد صادق قنادزاده در همایش بررسی ظرفیت‌های تجاری شمال آفریقا تصریح کرد این مراکز در کشور‌های کنیا، اوگاندا، تانزانیا، ساحل عاج، غنا، کامرون، سنگال، نیجریه، الجزایر و آفریقای جنوبی مستقر و این شبکه تا پایان سال تکمیل می‌شود.

 قنادزاده با برشمردن مجموعه اقدامات گسترده سازمان توسعه تجارت ایران در جهت ایجاد و افزایش شناخت دو طرفه بین ایران و کشور‌های قاره آفریقا، به حضور در 4 رویداد بزرگ نمایشگاهی آفریقا، تبادل بیش از 100 هیئت تجاری، برگزاری سلسله همایش‌های معرفی ظرفیت‌های تجاری آفریقا، اعزام قریب الوقوع 3 رایزن به مناطق مختلف آفریقا و نشست‌های تخصصی متعدد با اتحادیه‌ها و سندیکا‌های صادراتی کشور طی 9 ماهه گذشته اشاره کرد.

در این همایش، شوشتری دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل غرب آسیا و شمال آفریقا این وزارتخانه با بیان اهمیت راهبردی کشور‌های شمال آفریقا از آمادگی تمامی سفرا و نمایندگی‌های ج. ا. ا برای مشورت، مساعدت و همکاری با تجار و صادرکنندگان ایرانی خبر داد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد